Lee arvutikodu

Segasumma. Koos armsate inimeste ja loomadega

teisipäev, juuli 01, 2008

Otsid vestluskaaslast? Koduperenaine sobib?

Küsige, ja teile antakse. Ehk meeldiks üks niisugune, kellega saab rääkida teemadel tomatitaimede kasvatamine ja tomat Goldene Königin?
Kes teab, mida teeb kloor, kuidas näeb välja sooltepõletik ja kellele ei ole tabuteemaks surmast rääkimine lapsega.
Ka ahvileivapuu kastmine püsib meeles, kui kaugtöö selleks aega jätab ja kombinatsioon madal vererõhk, kofeiin & start pilti eest ära ei võta. Valikud Lee palgamõrv ja kehaturg lisavad pikantsemaid jututeemasid.
Ah jaa, vestlust saadab filmi taustamuusika “Kelgukoerad”.

Sissekande inspireeris Ramloffi analoogne kirjutis. Vaatasin tema eeskujul otsisõnu, millega siia on jõutud… Ega ma ei arvanudki, et ma kodukana ei ole – aga see pilt siin ei jäta ikka vähimatki kahtlust.
Kui ma oleks ajakiri, oleks ma eestiaegne "Maret"?
Vaadake enda omi ka - mis pilt teile endast kui kirjutajast kangastub?

1 Comments:

At 10:10 AM, Blogger Ramloff said...

Mina mõtlesin vahepeal blogi nime muutmisele, sest kuu aja eest domineerisid otsingusõnades kõikvõimalikud vanuritega seotud märksõnad a la "vanurite armastus" ja "vanurite seksuaalsus"

 

Postita kommentaar

<< Home