Lee arvutikodu

Segasumma. Koos armsate inimeste ja loomadega

teisipäev, mai 13, 2008

Kuidas teada, et sind armastatakse?

Rääkisin möödunud laupäeval ühele sõbratarile ühe väikese loo. Ja tema palus, et ma selle talle kirja paneks - soovitavalt nii, et teised ka lugeda saaks.
No blogi ON ilmselt lollikindel lahendus:).

Niisiis - ainuüksi fakt, et sa oled praegu elus, olgu sulle tõenduseks, et sind armastatakse... See mõttekäik on pärit ühelt mu kunagiselt lõpmata armsalt koostööpartnerilt, öeldud päeval, mil tapeti üks... üks teine kena inimene.
Olen selle üle läbi aastate mõelnud. Vahel nõustudes, vahel vaieldes. Mõlemat mõttes, sest kellega neist asjust ikka rääkida.

Seekord tuli jutuks... Veini vist oli palju...

... Igal hetkel on võimalus kohtuda oma surmaga. Ja piisab tõdemusest, et oled elus, et uskuda - sind armastab keegi.
Sind kui inimest, sind kui loojat, sind kui juhuslikku möödujat...

2 Comments:

At 12:23 PM, Blogger Ramloff said...

Eh, ei saa kohe kiusamata jätta ;).

Peale ühe mu hea tuttava enneaegset surma avaldas üks mu teine tuttav jälle sellist arvamust: "Õnnelikud on need, kes praegu ära korjatakse, sest nad ei näe seda, mis varsti tuleb".

Niiet kõik sõltub vaatenurgast ja ka sellest, mida me usume tulevikus sündivat.

 
At 4:18 PM, Blogger unekott said...

oma hiljutisele kogemusele põhineva arvamuse pistsin oma blogisse

 

Postita kommentaar

<< Home