Lee arvutikodu

Segasumma. Koos armsate inimeste ja loomadega

laupäev, juuni 21, 2008

5 kummalist küsimust

Tuli Stepiloomalt selline algatus...

Reeglid:
Mängija vastab viiele küsimusele ja pärast seda saadab mängu edasi viiele-kuuele inimesele. Seejärel teavitab neid sellest nende blogide kommentaariumis. Lisaks annab pärast vastamist teada sellele, kes tema mängu tõmbas.

1. Mida sa tegid kümne aasta eest?
See pole üldse kuigi kerge mäng. Mu mälestused on halvasti süstematiseeritud. Ehkki ma võin üsna täpselt rekonstrueerida vanu vestlusi, on mul raske öelda, mitu aastat neist möödas on.
Suvi 1998? Appi! Töötasin Õhtulehes? Toimetasin EEsse lisalehti? Olin armunud teatepulgaulatajasse? Veel paari kenasse tüdrukusse?
Olin unustanud, et olen unustanud…
Kui see on see suvi, siis mul olid hästi-hästi pikad tööpäevad ja lahedad nädalavahetused kusagil metsas või mere ääres.

2. Viis asja “Vaja teha” nimekirjast?
* laduda puud
* teha lihatükist šašlõkk
* pesta puhtaks aknalauad
* kirjutada paar lugu
* teha trükikorda Hugo mälestuste teine osa

3. Lemmiksnäkid?
Vahetaksin näksimise rüüpamise vastu ja valiksin mõne lahja kokteili.

4. Mida sa teeksid, kui oleksid miljonär?
Miljon pole just suur raha… Kuudile uus katus. Ja siis mõtleks edasi. Investeeriks mõnesse lootusrikkasse ettevõttesse…? (Kaugelt pole vaja otsida ka…) Uue kuudikatuse tähistamiseks viiks Katsi seiklema vmt.
Annetaja-tüüp ma eriti ei ole. Kel kõht tühi, saab süüa, kel vaja kohta, kus magada, saab selle. Aga selleks pole mul miljonit vaja.

5. Kohad, kus oled elanud?
ELANUD olen ma päris paljudes kohtades. Ehk on siin mõeldud rohkem… kuidas seda öelda… kohti, mille eest olen VASTUTANUD?
Tallinnas on kodud olnud Kalamajas, Sihveri tänaval ja Koplis. Ühikatuba Helsingis. Maja Lõuna-Eestis lapsepõlvelinnas. Nüüd siin, metsa taga. Praegu on see mu ainus elamiskoht. Kauaks, ei oska öelda.

Teatepulk edasi…
Juta
Ieska
Valgusekandja
Karuema
Smaragd

3 Comments:

At 11:30 PM, Anonymous Anonüümne said...

Nooh, ära vastasin, ja vahva vaheldus oli...

 
At 9:16 AM, Blogger AlexRobin said...

Näe, kirjutasingi ära. Aega läks aga.

 
At 11:32 AM, Anonymous Anonüümne said...

Tehtud :)

 

Postita kommentaar

<< Home