Lee arvutikodu

Segasumma. Koos armsate inimeste ja loomadega

teisipäev, aprill 15, 2008

Soovitused 16-aastasele mulle

1. Ära taha meeldida.
On inimesi, kellega hästi läbi saamise katsetused on mõttetu ajakulu. Lase nad olla. Nad ei meeldi tegelikult ju Sulle ka. Keskendu endale ja neile, kes Sulle TEGELIKULT meeldivad.
2. Hooli vähem rahast.
Raha tuleb ja läheb. Tee seda, mis Sulle huvi pakub.
3. Ära vaeva ennast küsimusega “Kas ma väärin armastust?”
Väärid küll.
4. Hinded polegi olulised, selles on Sul õigus.
Aga püüa nad sellest hoolimata korras hoida.
5. Protesti vähem ja loo rohkem.
6. Ära kahtle nii palju.
See pole “viisakas enesekriitika”, see on energia blokeerimine.
7. Lõpeta oma luuletuste ümber kirjutamine.
Saada nad mingisse kohta, kuhu teised noorluuletajad saadavad. Las nad hakkavad oma elu elama.

8. Ja… Piinlik öelda, aga… äkki peaksid Sa midagi OSKAMA ka…? Peale väikerahva keeles aja peale ja suvalisel teemal tekstide kirjutamise?


ps Vastuseks küsimustele, miks ma blogi vahepeal kinni lükkasin - aga teate, kui hea tunne see oli. Oma blogi - panen kinni, teen lahti, isegi piinlik ei ole:).
Kui ma ta veel kinni peaks panema, siis te teate - sel ajal ma siia ei kirjuta.
Kalli kõigile!

3 Comments:

At 10:01 AM, Anonymous Anonüümne said...

Rõõmus ohe! Tore, et jälle kirjutad :) Pai

 
At 3:07 PM, Anonymous Anonüümne said...

rõõmus mühin ka minu poolt :)

kusjuures ei peagi piinlik olema. veel enam, ei pea isegi blogi lahti tegema, kui ei taha :). lihtsalt kahju oli, sest mulle meeldis seda lugeda.

 
At 5:25 PM, Anonymous Anonüümne said...

tore, et su virtuaalkodu jälle avatud on. tundsin sellest vahepeal väga-väga suurt puudust.

 

Postita kommentaar

<< Home