Lee arvutikodu

Segasumma. Koos armsate inimeste ja loomadega

kolmapäev, september 12, 2007

Transamees kui firma visiitkaart

Näide firmalt Raitwood.

Ülesanne.
Tellida ja kätte saada 40 ruutmeetrit põrandalauda.

Tegevuskäik.
Otsida netist välja sobiv hinna ja kvaliteedi suhe.
Minna oma silmaga üle kaema, kas pakutav on see, mis ta näis olevat.
Võtta ettemaksuarve.
Leppida kokku transport.
Küsida, kas on vaja pealelaadimise ajaks kohale tulla. Kuulda, et pole vaja ja jääda uskuma.
Järgmisel päeval maksta arve ning olla kodus laudu vastu võtmas.
Tulevad!
Paraku valed. Toapõrandale sobivate laudade asemel immutatud lauad, mis sobiks õue terrassipõrandaks.
Kõne firmasse.
Nad vabandavad viisakalt ja lubavad vea parandada st õiged lauad saata ja vanad kaasa viia.
Loogiline, eks. Kellel ei võiks juhtuda.

Ja nüüd vigade parandus a la Raitwood.
Tuleb suur, tuliuus ja väga modernne auto. Koos väga vana ja silmnähtavalt lonkava mehega, kes selle tehnikaimega kaootilisi liigutusi tehes maja ette nafta-puuraugu jätab, wifi-purgi paigast lööb, üritab heki ära lömastada… Kui laualaadung katuse kohal ohtliku pirueti teeb, jätab süda paar lööki vahele.
Ja siis, kui minu lauad maas, ütleb transamees tuimalt, et tema asi ei ole, kuidas firma lauad autosse peaks saama.
Jumala eest, kui need lauad tänu immutamisele haisenud ei oleks, oleks ma öelnud, et minu asi – ausalt öeldes – kah mitte.
Ja kui see mees nii sent surmale võlgu poleks olnud… Ja kui ma poleks mõelnud, et äkki mõni naine armastab teda ja kui ma ta siin tassima panen, siis äkki sureb ära ja see naine jääb leseks jne.
Kui mul sellised mõtted pähe tulevad, siis oleks mul kõige õigem end kuskile kinnisesse tuppa lukustada – sest siis ma käitun nii, nagu kliendil polekski mingeid õigusi ja sellega taastoodan viletsat kliendisuhtlust.
Igatahes tassisime me need lauad õue ja see udupeen aparatuur tõstis need üles.

Wifi-purk tagasi, puuraugu likvideerimine jääb homset ootama.

Taevas hoia – selline klienditeenindus peaks küll firma juhtimisele ohtlik olema.

Lauad, a propos, on aga täiesti korralikud. Nii et firma puidutöö (loe: põhitöö) tegijatele pole midagi ette heita.

5 Comments:

At 12:27 AM, Blogger unekott said...

selline teenindus on veotaksodele (kellede käest ehitustarvete müüjad teenust ostavad) elementaarne. nad veavad uksest ukseni. mitte trepist üles/uksest sisse. kui te olete mõne teistsuguse klienditeeninduse osaks saanud (nt on mõni tore transamees käe külge pannud ja teie poolt ostet' kauba teile lähemale toonud kui trepikoja-/välisuks) siis teadke - te meeldisite talle. reeglina ei tõsta nad kaupa koormast mahagi.
küsimus ei ole firma teeninduses, küsimus on pigem palganumbris ja lepingu(te) sätetes. kui sulle ikka pole lepingusse kirjutatud, et sa pead kliendi soovil tema ostet kauba uksest sisse (teie puhul siis välja) tassima, siis ei pea sa seda teps mitte tegema. aga praegust tööjõuturu seisu tead ju isegi - ei ole lihttöölist kerge leida. saati veel sellist kes "vabatahtlikke kohustusi" täita võtaks.

minu kogemus, küll juba üle aasta vana.

või... teeme ise transafirma? oksmaa tassisime ära, tassime teie kauba ka... või siis... kolm kanget eite... :D

 
At 9:03 AM, Anonymous Anonüümne said...

Esiteks - see pold veotakso. Selle auto peal oli suur kiri www.raitwood.ee.
Teiseks - küll ma tassin, kui MINUL vaja on. Aga noid laudu oli vaja puidufirmal, ma arvan. Nende vara või nii.
Kolmandaks - tänan komplimendi eest, ma olen siis ilmselt enamikele transameestele meeldinud:). Aga ma arvasin, et see on nende töö:).
Neljandaks - ma tean, et ring on vorm, aga ma ei tea, kas see on sobiv vorm elukutselisele transanaisele. Oksmaa oli nii kerge , meie transpordi-CV ehe võiks olla hoopis klaveri kolimine. (Hoiatus: see tuleb varsti tagasi kolida!)
L.

 
At 9:21 AM, Anonymous Anonüümne said...

:-) senised kogemused transameestega on olnud positiivsed :-)
aga transameheks hakkaks küll ;-)

 
At 9:45 AM, Anonymous Anonüümne said...

Valgusekandja, fuuu...!!! Tassi oma kohvitassi ja sõnaraamatut:))))).
Või transaks temal vaja hakata... L.

 
At 1:18 PM, Blogger unekott said...

järgmine kord võid sofriga juttu teha ja uurida, kas ta fiena töötab (siis sisuliselt veotakso teenust teeb) või on ta tos firmas tööl. ma võiks miski õlle vmt peale kihlagi vedada, et ta fie on või lausa teises firmas hingekirjas... ;)

 

Postita kommentaar

<< Home