Lee arvutikodu

Segasumma. Koos armsate inimeste ja loomadega

neljapäev, august 30, 2007

Rokitüdrukud


Natuke tööd, natuke blogiringi... Ja avastasin, et Ieska on oma salablogis mulle rokitüdruku tunnustusmärgi eraldanud.
Tegu on naisblogijate omavahelise tunnustusviisiga, selle saajal on õigus (või tungiv soovitus) see omakorda viiele edasi anda.
Aitäh Ieskale, ja head lennutuult tiibade alla.
Jaaa... Minu rokiblogisoovitus oleks siis järgmine...
5 on vähe, ütlen ma teile, ebaõiglaselt vähe... Mu blogirull on ka liiga lühike, aga viis... Uuuhhhh!
Okei... Minu rokiblogisoovitused siis... 6 tuleb täis. 5 kirjutistele, 1 piltidele mõeldes.

Tiia - sajaga rokitibi:)
Kaja - sest ta on julge, huvitav ja aus.
Teine Kaja - head vaatenurgad, hea tekst.
Stepiloom - head lood käidust ja nähtust.
Kati - blogi nagu naisteajakiri:). Ainult et parem.
Unekott - kirjutab küll vähe, aga pildistab palju. Ja huvitavalt.