Lee arvutikodu

Segasumma. Koos armsate inimeste ja loomadega

esmaspäev, september 10, 2007

Lihtsam valik

Mul on kahtlane tunne, et ma ei otsi oma lemmikblogisid enam tükk aega blogipuu küljest. Ei armasta ma liigseid muudatusi...
Kõik need registreerumised ja valideerumised... Mis see Majakovski kirjutaski? "Sind hundina pureksin, bürokratism!"
Lihtsam valik oli koondada lemmikute nimekirja need, KELLE PÄRAST ma aegajalt blogipuu vahet velkisin.
Järjekord on äärmiselt* suvaline. Märkides tegelikult vaid seda, mispidi blogid käidud lehekülgede loetelus seisid.

* Kui ma tahaks end põnevaks teha, võiksin ju kirjutada ka fataalselt suvaline.

1 Comments:

At 12:07 PM, Blogger unekott said...

kangesti tahaks öelda - ma ju ütlesin(mõtlesin)! ja siis veel, et sinu uuepõlgus on fataalselt närvesööv. aga juudap' on see minu, mitte sinu prbl...

 

Postita kommentaar

<< Home