Lee arvutikodu

Segasumma. Koos armsate inimeste ja loomadega

reede, juuli 13, 2007

Puhkus!

EILE sai mu kolm nädalat asendustööd läbi. Pärast mida käisime emaga õlut joomas ja leppisime ära.

Korraks viivas peast läbi, et mis ma NÜÜD teen - kiire tempo läbi ja kas tõesti peab jälle enda asjadest mõtlema... Ikka veel ei taha...

TÄNA tegin veidi lemmiktöid, lugesin hää luule veergusid ja asjatasin aias. Ja sain korraga aru, et mul on PUHKUS. Paar nädalat ei mõtle ma ühestki ajalehest. No järjejuttu toimetan, aga see on kõik, ja see on ka Hugo elutöö tutvustamiseks.
Puhkus. Oma elu. Oma kallid. Oma lemmiktööd. Oma kirjastus.
Niisiis, mu esialgsed puhkuseplaanid.
Saada kaks raamatut trükki.
Tegelda ühe puslemoodi asjaga, millest peaks ka raamat tulema.
Minna Hugole külla ja võtta tema järgmine käsikiri ja juua temaga üks klaasike ja kuulata tema mõtteid ja nõuandeid. Ja et mis selle Brežnevi tütrega õigupoolest oli...?
Minna metsa ja võtta igaks juhuks marjanõu kaasa. Ehk lausa kaks korda? Või teine kord sohu?
Panna sauna eesruumi tapeet ära. (Olen selle tarbeks juba kaks liimi keetnud, aga mitte leidnud aega kleepimiseks.)
Lõpetada aia värvimine.
Värvida üle vannituba. (See on n-ö fakultatiivne plaan, ma pole põrmugi häiritud, kui ma seda ei jõua.)
Lugeda mõnusaid raamatuid.
Istuda kohvitassi ja romaaniga oma armsal puutrepil. Nautida päikest ja varju ja vihma. (Mida parajasti on.)
Minna pere ja telgiga metsa magama, et kindel olla, et kodus on mõnusam ja sääsevabam.

Puhkuse alguse puhul tegin enesele ära vanaemapoolse sünnipäevakingi, mida pool aastat aega otsida pole olnud. Praegu ripub see veel näitusel. Aga augusti algul kolib siia:). Ja käisin vanaemal külas.
Ja nüüd lähen vaatan, kas saan sellesuvise esimese moosi. Turul jäid soodsa hinnaga kirsid ette.

Ja homme... ehk... marjajahile. Korilus, teatavasti, on ürgajalooline naiste ajaveetmiskomme.