Lee arvutikodu

Segasumma. Koos armsate inimeste ja loomadega

reede, juuli 06, 2007

7 juhuslikku fakti minust

Teatepulk Jutalt ja Valgusekandjalt.

1. Kui te kingite mulle suure laadungi sitta, asun ma sealt lootusrikkalt oma hobust välja kaevama. Paadunud optimist siis.

2. Vabadust vajan nagu õhku. Ja rohkem kui leiba.

3. Tööle hakkasin 15-aastaselt, olles end eelnevalt 10 aastat vanemaks valetanud. Õpetasin eesti keelt. Ja senini meeldivad mulle nii eesti keel kui ka enda kohta valetamine. Näiteks räägin ma autostopil kohatud juhtidele enda kohta väljamõeldud legendi (töö nt). Ma lihtsalt ei viitsi viies järjestikuses autos enda kohta aru andes üht ja sama juttu rääkida.

4. Värvimata silmadega ma kodust ei lahku. Isegi mitte poodi või sodi prügimäele vedama. Käekott on lahutamatu aksessuaar. Ja terve hulk asju seal sees. Silmapliiats, huulepulk, poolik käsikiri… Isegi matkal on need kaasas.

5. Mulle meeldib raamatukogus käia ja kõikvõimalikke erinevaid raamatuid laenutada.

6. Mulle meeldivad tõekspidamised, asjad ja stiilid, mis on ajaproovile vastu pidanud. Liiga uued lahendused tekitavad skepsist. Vanamoodne naine, ütlevad mu moodsamad sõbratarid minu kohta.

7. Mulle meeldib istuda ja aega endast mööda lasta. Vahel ma kuulen ta samme või saba sahinat.

Delegeerimise on raske: ma ei tea, kes on endast juba kirjutanud ja kes mitte. Aga loen kõigi kohta huviga.