Lee arvutikodu

Segasumma. Koos armsate inimeste ja loomadega

kolmapäev, juuli 04, 2007

7 aastat MEID

4. juulil 2000 kohtasin ma Katsi. Kuna me jäime street date´ist peale kokku, siis me loeme seda päeva n-ö alguse päevaks.

Ma oleksin pidanud teadma, et see nii läheb. Ma olin seda 1999. aasta jõulude ajal tarot´st lugenud... Aga ma ei mäletanud. Ja kui meelde tuli, siis ei uskunud.
Aga mul on pööraselt hea meel, et kõik läks nii, nagu läks.

Ma tahaks meist ja sellest, mis me koos teinud ja näinud ja õppinud oleme, pikalt-pikalt kirjutada. Aga ma ei tee seda. Sest kui ma öösel kirjutan, olen ma homme liiga unine.
Ja homme pole mul kardetavasti aega kirjutada... Homme on mu asendustöö selle nädala ainus pikk tööpäev, mis kestab umbes 10 tundi ja pärast tahaks koos midagi vahvat teha. Näiteks süüa:).
Võib-olla KUNAGI kirjutan pikemalt.

PS. Me mõtlesime endile laheda kingi välja. Aed! Lippidest. Kats ehitab ja mina värvin. Postid ja rõhtlatid on juba paigas.

8 Comments:

At 9:13 AM, Anonymous Anonüümne said...

Palju õnne, kullakallid! :-)

 
At 9:32 AM, Blogger Rattus said...

Ega muud kui õnne teile tähtpäeva puhul! Ja rõõm, et see juhtus :)

 
At 11:21 AM, Anonymous Anonüümne said...

õnne, armsad.

ja see kingimõte on teil vahva :-)

kati-nõiamoor

 
At 11:22 AM, Anonymous Anonüümne said...

palju õnne ja kõike kaunist!

 
At 1:08 PM, Anonymous Anonüümne said...

Siililt ka pai ja õnne ja üldse... :)

 
At 4:19 PM, Blogger unekott said...

õnne jah, pisiloomad:)

 
At 10:25 PM, Blogger Mari-Leen Albers said...

õnne minu poolt ka!
väha vahva number koos olemiseks, loodetavasti suureneb veel hästi palju :)

 
At 11:29 AM, Anonymous Anonüümne said...

Küll te olete ARMSAD! Teie KÕIK! (lee)

 

Postita kommentaar

<< Home