Lee arvutikodu

Segasumma. Koos armsate inimeste ja loomadega

reede, juuni 29, 2007

Majapidamiskiiksud

Mööda perenaiste blogisid rändab majapidamiskiiksude mäng. Reeglid siis sellised, et tuleb kirja panna need kiiksud, mida tunnistada julged. Ja soovi korral vastamisjärg delegeerida.
1. Toidutegemisveidrused.
* Mulle meeldib toorest liha ja maksa süüa. Mistõttu peab seda alati natuke rohkem varuks olema, kui toidu jaoks otseselt vaja. Triibik, Lessa ja Kristofer on veidrusekaaslased, Kats pöörab pilgu eemale.
* Süüa saab teha köögis, kus ei ole musti nõusid. Tihti ei viitsi ma nõusid pärast sööki pesta, siis pesengi enne söögitegemist. Veidruseks aga muutub asi oma köögist väljaspool. Isegi kodulähedases kõrtsis olen baaridaamiga lobisedes end klaase pesemast avastanud.
* Ma loen huviga retsepte - et need siis ümber teha. Täiendada, vähendada, muuta... Aga lugeda on vaja, mida autoriteedid arvavad.
2. Majapidamisveidrused.
* Ma vihkan asjade ärapanemist. See võtab aega ja pole kunagi piisavalt tõhus. Aga ma võin teha kõike, mis eeldab veega mängimist - põrandapesu jmt. Õnneks saab koristades töid jagada:).
* Mulle meeldib koristada muusika saatel. Ilma nagu ei saagi. Aga majapidamismasinate hääl ei meeldi. Lasin endale kunagi tolmuimeja kinkida, aga ei kasuta seda, sest see müriseb ja siis ma ei kuule muusikat.
* See paljukirjutatud rullike, mida enamik "kiiksuga perenaisi" mainib, see jookseb altpoolt.
3. Isiklikud veidrused.
* Ilma lugemata magama ei jää. Isegi laipväsinuna mitte. Kasvõi pool lehekülge...
* Hommikul on mul hädasti valmis kohvi vaja. Kui üksi olen, toon kohvipurgi, tassi ja veekeetja voodi kõrvale, et mitte ilma kohvita üles tõusta.
* Kultuurikiht laual kasvab geomeetrilises progressioonis. Ja keegi peale Katsi ei tohi seda sortida.

Delegeerin: Unekoti, Valgusekandja ja Rattuse kiiksudest loeksin kõige suurema huviga.

4 Comments:

At 10:22 PM, Blogger AlexRobin said...

Nüüd on mul hea näpuga näidata, et nääää, tema ka loeb voodis ja see ei ole minuspetsiifiline kiiks :) Elu läks hulka lillemaks

 
At 11:53 PM, Blogger Rattus said...

Autor on selle kommentaari eemaldanud.

 
At 11:55 PM, Blogger Rattus said...

No nii kaunile üleskutsele ei saa ju eitavalt vastata või üldse vastamata jätta!

 
At 3:17 PM, Anonymous Anonüümne said...

nuu :) ühinep Rattusega ja võtap ennast kokku reageerimiseks :)

 

Postita kommentaar

<< Home