Lee arvutikodu

Segasumma. Koos armsate inimeste ja loomadega

neljapäev, juuli 26, 2007

Ööelukas päikesepaistel

Olete näinud öökulli, kes istub puu või posti otsas keset ergavat päikesevalgust, ega saa millelegi pihta?
Täna olen mina selline. Kats ärkas mingil teadmata põhjusel poolteist tundi varem ja selleks ajaks, kui ma nihkest aru sain, olin ma joonud suure kohvi ja saatnud lapse lasteaeda. (Mis oli just veidi aega tagasi lahti tehtud.)

Ja nüüd olen ma tagasi. Ja ei saa millelegi pihta. Kodu erinevatesse nurkadesse olen ma tassinud erinevad mänguasjad ja ei oska pikalt ühegagi mängida.

Veel üks kohv? Magama ju praegu enam ei lähe...

*

11 tundi hiljem.
Ja veel kui hea päev sellest tuli! Leidsin endale ja oma meeleolule sobiva koha - pööningul kolahunniku taga. Võtsin telefoni ja töö kaasa ja kobisin alla alles hilisel pärastlõunal. Väga rahulolevana. Nii et, inimene teadku oma kohta - ma olen seda alati ütelnud:).

4 Comments:

At 1:43 PM, Blogger unekott said...

oot, sa vist ikka peris segamini... et laps oli just veidi aega tagasi tehtud? vai lasteaed? ;) :D

head toibumist:)

 
At 2:02 PM, Anonymous Anonüümne said...

tegelikult on vahel ka hää selliselt "sassis" olla. ning mitte selleks, et säherdusest tundest "ärgates" juubeldavat "kergendust" tunda, vaid.. justkui aeg enesele, märkamaks ka vajadust vahel natu "sassis" olla ;)

 
At 8:40 PM, Blogger Lee arvutikodu said...

Unekott... Kullapai... (lasteaed) lahti tehtud, mitte lapsi tehtud minu tänases hommikus.
Ynry, tead, kunagi olid mu lemmikpäevad need, kui mul oli hästi raske ülevaloldud öö olnud ja siis järgmisel päeval oli selline sodine ja segane ja hästi kaif olemine. Ühel sellisel päeval kohtusin ma ju ka Katsiga...

 
At 10:00 AM, Blogger unekott said...

jeeh, eks ma ise olen ka ommikuti (kespäeval sis) paras une kott:D:D

 

Postita kommentaar

<< Home