Lee arvutikodu

Segasumma. Koos armsate inimeste ja loomadega

reede, märts 30, 2007

Jalutavate konnade kaitseks

Oi, ma olen tänulik!
Konnade märkamise aktsioon!


Olen oma kodukandis jalutavate konnade teemaga vist enamiku ametnikke ära tüüdanud, nimelt läheb maantee tiikide vahelt ja kudejad patseerivad tiigist teise. Tont seda teab, mida nad otsivad, seksikamaid partnereid või kenamaid veetaimi, aga tsirkulatsioon on kevaditi hoogne.
KUI see nüüd sel aastal ka lahti läheb, on mul vähemalt koht, kuhu helistada.
Ja kus mulle ilmselt ei vihjata, et ma olen (jälle!) mõne liiga marginaalse teema ette võtnud.

Ausõna, ma näen vahel globaalseid asju ka, aga need lähevad mul meelest ära, kui nood marginaalsed küsimused lahendamata on:).

Ja võib-olla saame me ühel hetkel kevadöiti sõita veidi kiiremini kui viis kilomeetrit tunnis? Seni oleme tulnud nii, et mina kõnnin auto ees ja korjan loomi kokku ja taidlen nagu segane, et teised autod sama tempoga liiguks.
Imede ime, see on vahel lausa toiminud...