Lee arvutikodu

Segasumma. Koos armsate inimeste ja loomadega

esmaspäev, september 25, 2006

Vananaistesuvi

Kummaline väljend, kas pole?
Kas vanad naised on üürikese viivu veel sellised nagu vananaistesuve ilmad?

Minu vananaistesuvenädalavahetus möödus nii: laupäeval oli heinategu ja pühapäeval korjasime punaseid sõstraid.
Heinategu tähendas seda, et mulle toodi jäneste talvehein - pärast mida on mul paari jänest veel vaja, et see kevadeks söödud saaks - ja me muudkui tassisime ja pakkisime seda heina.
Ja sõstrajutuga tuli Veskivanamees. Et temal talvejagu moosi-mahla olemas, tulgu ma korjama.
Nii armas... Tegin talle esimesest portsust sõstrakoogi, tema varus korjajatele kaks pudelit "Vana Tallinna". (Idee oli hea. Maitse oli kohutav!)

Mind aga ootab ees veinitegu. Iseseisvas elus esimene. Nooremana olen vanaema kõrval assisteerinud.
Kui hakkama saan, jagan kogemusi. Veini ka! Kui ei saa hakkama, jagan ainult kogemusi.