Lee arvutikodu

Segasumma. Koos armsate inimeste ja loomadega

reede, märts 21, 2008

Homme siis...

... palun õhtapoolikul jälle sammud ja autoninad metsa taha sääda - kevadpühad ju.
Paastuaja lõpetamisest ei sünni sedapuhku rääkida, sellekevadine paast on untsus mis untsus. Järgmisel aastal proovime ehk uuesti ja paremini.

Vahepealsest... Segiläbi...
Olin nädala algul kolm päeva Hiiumaal. Komandeering õnnestus. Kõige võimsam emotsioon oli Tõrvanina rannast - murdlained muudkui pühkisid randa, tuuline, lahe... Hoidsin oma lemmikluuletajal käealt ja olin õnnelik.
Nagu ma ikka.

Lolli pärusmaa - õnne jagub:).

PÖÖRIPÄEVAL tegin ühe isikliku pöörde ja läksin (lisaks senistele) uue töö pääle. Taas tabloid - ja vähemalt siin ja praegu on mul selle pääle mõeldes lausa kuratlikult lõbus.

Mis veel? Olen suhelnud ja kirjutanud ja armastanud ja seigelnud... Mõelnud ja tunnetanud...
Olen vaadanud teatris "Võlga" ja kinos "Lohelennutajat" ja "Pulmasõltlast". Käinud külas ja metsas, linnas ja merel.
Palju muud ei saa ühelt heitlikute ilmadega kevadtalvelt ju tahtagi?

3 Comments:

At 11:25 AM, Blogger unekott said...

aitüma kostitamast.

 
At 10:55 PM, Anonymous Anonüümne said...

misnimeline tabloid siis Anne-Mari kaasamise üle rõõmustada saab?

 
At 10:58 PM, Anonymous Anonüümne said...

ups, vabandan oma ebadelikaatsust unisusega, mu eelmise kommentaari kustutamine igati teretulnud. Aga küsitud küsimus, mis tabloidiga tegu, ikka huvitab.

 

Postita kommentaar

<< Home