Lee arvutikodu

Segasumma. Koos armsate inimeste ja loomadega

pühapäev, detsember 16, 2007

Olge tänatud, armsad...

... kes Te ootasite mind eile õhtul, kui Tartust tulin.
Kes Te ootasite mind sooja maja ja sooja sauna ja soojade südametega, sooja prae ja ohtra veiniga. Tõite mulle maailma vahvaimad üllatused ja hoidsite sooja mu ümber ja südames.

Ma ei tea täpselt, mida mu uus solaar mulle toob, aga üht tean ma kindlalt - ma armastan Teid. Kõiki.
Ühe 34-aastase naise mõtted ja armastus on Teiega...
(Jube vana, ahh?)

7 Comments:

At 9:10 AM, Anonymous Anonüümne said...

Lill, veel 1 lill ja siis veel natuke lilli :)

 
At 10:19 AM, Anonymous Anonüümne said...

Pai, hiigelsuur. Ja aitäh, et Sa oled olemas.

 
At 10:41 AM, Blogger Tiiu said...

Lillekimpu kingin lisa,
ole ikka kraps ja visa!
Kõike muudki, mida ihkad,
elult saada eales tihkad!

 
At 10:50 AM, Anonymous Anonüümne said...

siilipai, soo okkaalune, pehme ja soe ...

 
At 12:56 PM, Blogger Karuema said...

no nii?jah see juhtub meie köigiga..

 
At 8:53 PM, Blogger Luuletari päevaraamat said...

Hiigelsuur kalli ja siis veel üks!!!

 
At 5:09 PM, Anonymous Anonüümne said...

soojad soovid tagantjärele minugi poolt!

 

Postita kommentaar

<< Home