Lee arvutikodu

Segasumma. Koos armsate inimeste ja loomadega

teisipäev, november 06, 2007

Väga lihtsad asjad

Ammuks see oli, kui sai istutud verandal ja puhastatud kirsse. Kokkuleppega, et süüa võib nii palju, kui kõhtu mahub ja ülejäänutest tuleb moos.
Olin turult vedanud nii palju kirsse kui korraga kanda jaksasin - minu kirsipuud on veel istutamata.
Ja nüüd on lumi maas ning kirsimoos maitseb täpselt nii hea, nagu suvel mõeldud sai.

*

EILE kadus mõnekümneks minutiks elekter. See on hea test, saamaks teada, kas ja kuipalju oled oma kodus kodunenud - kui kerge on valguseta liikuda.
Minul on väga kerge. Süüa teha, lauda katta, panipaigast midagi tuua, maitsestada...
Vanaemagi kõlas pimeduses umbes 15 aastat nooremana...

*

"Millest sa unistad?" küsis üks mu sõbratar. Jäin vastuse võlgu - ei unistagi nagu eriti. Kõik on niigi hea. Veidi-veidi ma muidugi unistan ka...
... tütrest meie peres, Kristoferi väikesest õest... kellele vanaema ema nimi kaasa anda, et see üle ei jääks...
... loodusturismi paigast Lõuna-Eestis...
... ja üle kõige sellest, et mu armsad terved oleks. Füüsiliselt, vaimselt, emotsionaalselt - et nende silmad säraks ja uned oleksid rahulikud ja suud naerused.

Pole just palju... Ja ometi on seda terve ilmatäis.