Lee arvutikodu

Segasumma. Koos armsate inimeste ja loomadega

pühapäev, november 18, 2007

Mineviku peegel

ÜHEKS PÕGUSAKS HETKEKS nägin tosinkonna aasta tagust ennast ühes suhtluses peegeldumas.

Ma olen, muide, alati arvanud, et ma pole kuigi palju muutunud.
See arvamus läks nüüd ümberhindamisele.

Pikkade juuste asemel oli siilisoeng, kui välisest rääkida. Ehted, jah, neid rippus ja põimus siis hulga rohkem kui praegu. Noorem, saledam, ilusam… Madalama enesehinnanguga ja sügavamate varjudega silmade all.

Ma olin hüsteerilisem ja sõltuvam. Ma suitsetasin. Ja alkoholi läks hulga rohkem. Ma armusin esimesest pilgust ja tüdisin mõne järgneva pilgu jooksul.

Ma hoidusin ratsionaalsetest põhjendustest. Ma luuletasin.
Filosoofia oli teaduste teadus ja olemise põhjendus.

Mul oli kodu küll olemas, kuid ma elasin stiilis “kus õhtu, seal öömaja”. Ja üleüldse – milleks minna öösel kõrtsist koju, kui võib minna tööle? Hommikul peaks sinna ju niikuinii minema:). Palju parem on vastu hommikut töö valmis teha ja siis koju magama minna. Ma töötasin öösiti ja naasin kontorisse hilisem pärastlõunal.

… noateral tundsin tantsivat end rada/ ja sala nautisin nii riskinõudvat mängu…” kui lemmikluuletaja sõnu kasutada.

Mul polnud ainsatki lemmiklooma. Isegi hiired ei tahtnud minu külmkapi alla elama tulla… Küllap prognoosisid näljaohtu.

Ma olin väga sõpruskondlik ja väga üksildane korraga.

Ja mis sellest alles on? Galaktikas hääletaja sisetunne ja natuke lemmikmuusikat.

... JA AEG EI PEATU EGA PÖÖRDU...

11 Comments:

At 4:59 PM, Blogger Tiiu said...

Napp, ent palju öeldud.

:-)

Lootsin, et teed sissekande Reedast. Kuidas läks? Mina olin mõtetes seal.

 
At 5:45 PM, Blogger Karuema said...

aga mina mäletan sind alati siilikesena

 
At 9:35 PM, Anonymous Anonüümne said...

Tiiu - kenasti läks. Aga ma olen natuke segaduses... KÕIK rääkisid R.P.-st kui väga haigest inimesest. Aga miks mina seda "väga haigust" ei näe? Ma olen talle x-suvalistel aegadel helistanud ja ta on alati adekvaatne olnud.
Ma ei saa aru, kas skisoidsus on ta enda valitud kaitse või surutakse talle seda pääle... Esimesel juhul ma mängiks kaasa, teisel tahaks nagu natuke aidata...

Kaja - kujutad Sa ette, et SEDA siili pole enam olemas? (Vist.)
L.

 
At 10:05 PM, Anonymous Anonüümne said...

mina mäletan Sind ilmselt vist veel siili-eelsest ajast :)

 
At 11:43 PM, Blogger Tiiu said...

Ta ei varjagi oma haigust, elab väga tugevate rohtude najal (rääkis sellest mulle nagu igapäevastest asjadest ikka räägitakse) täiesti normaalset elu. Mina olen ka teda vaid tervena näinud.Kas mina ka sulle ta haigusest rääkisin?

 
At 8:52 AM, Anonymous Anonüümne said...

Ahaa, kui Sa mind esimest korda koos Katsiga nägid, siis see oli juba välja kasvatamise aeg.
Tiiu - ta rääkis mulle sellest ise, esimesena. Mind lihtsalt natuke häiris, et miks seda teemat tema loomningust rääkides rõhutada tuleb.
Kui tahta rõhutada tema tublidust, võiks ju lihtsalt viidata nt emotsionaalselt raskele ajale. Mida ema leinamine kahtlemata ka on.
Muide, ma olen täiesti nõus aktsepteerima, et tegu on minu kompleksi ja metafooriarmastusega.
L.

 
At 11:11 AM, Anonymous Anonüümne said...

aasta 92 oli see aeg, kus ma ühe ringkonnaga natuke suhtlesin.. sealt need esimesed kohtumised.. kõrvemaa oli juba hiljem :)

sellest kunagi teine kord ja mõnes teises kohas :)

 
At 10:52 AM, Anonymous Anonüümne said...

lee, kuule,
kui siin kõik juba mälestusi heietavad, siis mul on ka üks loll küsimus.

nimelt, kas sina oled seesama lee, kellega me kunagi vanas heas megas sattusime koplist rääkima, avastasime, et see linnaosa meeldib meile mõlemale hullupööra ja pidime sinna öösel jalutama ja veini jooma minema (mina, mu vanamees, sina ja sinu kaasa)?

ainult et siis ma kaotasin sinu (kui see olid sina) meiliaadressi ära ja jäigi minemata.

vabanda, kui ei olnud sina. aga kui olid, siis võiks teinekord täitsa minna. :-)

 
At 8:23 PM, Anonymous Anonüümne said...

Kati, jaaa, täpselt:). Huvitav, ka mina mäletan seda kirjavahetust ja Kopli vahele kondama mineku ideed:).
Irw... meiliaadressid... ega me juhtumisi samas majas ei töötanud...:)?

Muidugi võib nüüdki minna. Ainult et kui siis tundsin ma igat viimast kui urgast seal, siis praeguseks on sellest üsna palju vett merre vooland.
Praegune aastaaeg on vist külmavõitu...?
L.

 
At 10:36 AM, Anonymous Anonüümne said...

ei siis me ei old samas majas. siis mina olin eesti energia oma ja kliendilehetasin, et veri ninats väljas :-)

aga muidu me oleme selle maja (no selle, eksole) raha küll vist mõlemad saanud jah. no ja mina saan nüüd jälle.

koplis pole isegi aastaid käinud,aga tahaks, enne kui ikka ära lammutavad.

jätaks mõtte meelde ja läheks kevadepoole. blogisid on raskem kaotada kui meiliaadresse vist :-)

 
At 3:54 PM, Anonymous Anonüümne said...

koplisse tuleks minagi ülimalt hea meelega. kunagi mõned aastad kalamajas elatud ja selle kandi fluidum kogetud ja meeldiv

 

Postita kommentaar

<< Home