Lee arvutikodu

Segasumma. Koos armsate inimeste ja loomadega

reede, oktoober 26, 2007

AMG ja ajakirjanduslik part

Galojanist siis jutt - see noor reformar, keda süüdistatakse 600 000 krooni varastamises töökohalt.
Kõigis lehtedes inf sees - a la moelemb varas! Isik rääkis!

Võib-olla on see õige, mis räägitakse.

Aga kui see ühendus alluks mulle, mille tegevjuht sadade tuhandetega jalga laseb, pöörduks ma enne politseisse kui lehtedesse. Ja vb üritaks enne politseisse pöördumist päästa, mis päästa annab - püüaks inimese üles leida, veenda, ähvardada, osa varastatust tagasi saada, osa tehtud oste realiseerida jne. Sest ühenduses peab elu edasi minema ja vargusest rääkivad artiklid seda ei toeta.
Noh, ja kui osa jääb võlgu, siis loogiline tegevuskäik oleks politsei, inkasso ja kohtutäitur.
Lehed - vb jah, vb ei, sõltub võlgujäävast summast ja neimahimu suurusest. Kui lehed, siis mitte "isik rääkis" vaid palun, kallis ajakirjanik, siin on minu allkirjaga kontoväljavõte, kust on näha, et kõnealuse tegevjuhi poolt on tehtud need ja need tehingud.
Ja ei mingit küsimust, kas võttis ja kuipalju võttis - kõik on kirjas.

Aga Galojani puhul - uudis levib kulutulena. Kas kära taga villa on, selgitab uurimine, senimaani aga on noore politoloogi mainest järel märg plekk.

Kui uurimine peaks tõestama, et raha ei kulutatud või ei kulutatud otstarbetult, on mainet üliraske taastada. Lehed teevad sellest väikesed uudisnupud, aga uudis "poliitik osutus ausa(ma)ks" teadupoolest nii hea uudis ei ole.

Part on sukeldunud, ringid on vee peal.

Kõrva jäi ka Kristen Michali mingi intervjuu, kus ta ütles, et AMG on erakonna kassasse võlgu ligi sada tuhat, valimiste eelsest ajast ja et Michalil on üsna ükskõik, kas see makstakse tagasi 100 krooni või 1000 krooni haaval.
Jestas, mind oleks mu oma firmast kah lahti lastud, kui ma kassasse nii suhtuks... Või vähemalt oleks maksuterminaatorid platsis.

AMG-st veel - mu isiklik seisukoht on, et need asjad pole nii mustvalged, nagu praegu räägitakse. See naine on liiga tark, et töökoha raha riidepoodi tassida. Või peab ta olema mingi kohutava kannapöörde teinud, sest niipalju, kui ma tema perekonnast tean - palju seda just pole, aga üldmulje tasandil - on neil vist eetilised väärtused üsna au sees...

2 Comments:

At 11:40 PM, Blogger hiiutar said...

Ma ei tea küll asjast midagi ja igasugune laimamine ajakirjanduses on kahtlemata kurjast, aga Terelooma kirjutisest 25.10.07 küll ei paista see eetilisus välja.

 
At 3:56 PM, Blogger Lee arvutikodu said...

Hiiutar, ma lugesin Terelooma blogist Anna-Maria kohta, aga ma ei oska seisukohta võtta, mis neil juhtus. Ma ei tunne töist AMG-d, ma ei tunne Terelooma. Ma tean, et konfliktides on sageli kaks osapoolt, aga sageli ka hulga rohkem kui kaks.

 

Postita kommentaar

<< Home