Lee arvutikodu

Segasumma. Koos armsate inimeste ja loomadega

laupäev, oktoober 13, 2007

Blogipall

Kajalt püütud.

1. Kas sa said nime kellegi järgi?
Ametliku nime sain ema noorepõlve hüüdnime järgi. Blogipäises näha olev on mu enda valik ja mitte kellegi järgi.

2. Millal viimati nutsid?
Korra kuus ajab ikka mõni asi nutma:).

3. Kas sulle meeldib su käekiri?
Graafilise pildina vaadeldes polegi ehk nii kole. Aga loetavuse seisukohalt pole küll suurem asi. Säästmaks kaasinimeste silmi ja närve, eelistan kirjad trükkida ja printida.

4. Mis on su lemmiklõunasöök?
Mul pole lemmiktoite. Maitseb, mis on tehtud kvaliteetsest toorainest ja hästi.

5. Kas sul on lapsi?
Sarnaselt Laabani Rroosi Selavistega armastan ma "üht ühtlast ja kaht kahtlast last". Ehk siis Kristoferi, kes tuli minu ellu üheksa kuud enne oma sündi ja Julijat, kes tuli minu ellu oma 17. eluaastal.

6. Kui sa oleksid teine inimene, kas oleksid endaga sõber?
Loodan küll. Ma olen lojaalne ning eelistan tihti, et mind rahule jäetaks. Sellisega pole ju väga raske sõbrustada?

7. Kas oled tihti sarkastiline?
Töötan endaga palju, et see välja ei kostaks, sest ma ei taha solvata.

8. Kas su kurgumandlid on eemaldatud?
Ei.

9. Kas sooritaksid benji-hüppe?
Hmm... Kui palju selle eest makstaks? Kui palju, siis võtaksin kaalumisele.

10. Millised on su lemmikmaisihelbed?
Puuduvad.

11. Kas seod paelad lahti, kui jalatsid ära võtad?
Ikka.

12. Kas pead end tugevaks?
Pigem jah.

13. Milline on su lemmikjäätis?
Jäätis, mis on serveeritud kenast pokaalist ja millele on lisatud hästi palju lisandeid.

14. Mida märkad inimese juures esimesena?
"Minu" või "mitte-minu".

15. Roosa või punane?
Punane.

16. Mis sulle enda juures kõige vähem meeldib?
Laiskus. Vahel ka õelus.

17. Mida igatsed kõige rohkem?
Ohhh... Globaalsel tasandil, et maailmas olev armastus rohkem välja paistaks. Isiklikul tasandil tahaks rohkem reisida. Ja soojad ilmad teeks kah rõõmu.

18. Millise asja ostsid endale viimati?
Sokid või veekeetja, ma ei mäleta, kumb enne oli.

19. Mida hetkel igatsed?
Et mul oleks enne selle testi kallale asumist pooleli jäänud töö juba tehtud.

20. Mida viimati sõid?
Ahjus küpsetatud köögivilju koore-mädarõikakastmes.

21. Mida hetkel kuulad?
Vaikust.

22. Kui oleksid rasvakriit, siis mis oleks sinu värv?
Roheline. Aga pigem akvarell kui rasvakriit. Või punane - sel juhul pigem õlivärv kui rasvakriit. Või must, sel juhul pigem tekstiil.

23. Lemmiklõhn?
Neid on palju, nii parfüümide kui ka eluliste lõhnade hulgas. Mul käib suur osa maailmatunnetamisest haistmise kaudu.

24. Kellega telefonis viimati rääkisid?
Jestas... Unekott äkki?

25. Parim spordiala, mida telekast jälgida?
Mälumäng.

26. Su juuksevärv?
Pleekinud brünett.

27. Su silmade värv?
Hallikassinine.

28. Kas kannad kontaktläätsi?
Ei.

29. Lemmiktoit?
Selle kohta ma juba kirjutasin.

30. Kas õudusfilm või film õnneliku lõpuga?
Žanrist olulisem on tegijate ja mängijate professionaalsus.

31. Mis filmi viimati vaatasid?
Kinos "Sügisballi", telekast... ei mäleta. Olen pigem lugeja kui vaataja.

32. Mis värvi pluusi hetkel kannad?
Musta.

33. Suvi või talv?
Suvi. Alati.

34. Kallistused või suudlused?
Mõlemad.

35. Lemmikmagustoit?
Juust ja viinamarjad. Klaasike šerrit.

36. Mis raamatut hetkel loed?
See raamat ilmub alles järgmisel kuul:). Räägib lähisuhtevägivallast.

37. Mida su hiirematt kujutab?
Hiir elab matita, laua serval.

38. Mida viimati telekast vaatasid?
Fragmente saatest "Haara mikker".

39. Lemmikheli?
Tule praksumine ahjus... Tuule müha akna taga... Sõbra koputus uksele.

40. Rolling Stones või The Beatles?
Ükskõik.

41. Mis on kõige kaugem riik, kus oled puhkamas käinud?
Endise N-Liidu lõuna-alad kaardil allapoole vaadates. Põhja-Jäämere kallas kaardil ülespoole vaadates.

42. Kas sul on mõni eriline oskus või anne?
Ma ei tea... Liigutan kõrvu?

43. Kus sa sündisid?
Tallinnas.

44. Mitu istessetõusu suudad kahe minuti jooksul teha?
30, tegin just proovi.

45. Millal tutvusid viimati uue inimesega?
Mis on tutvus? Kui tööalane kontakt, siis reedel.

46.Ütle üks blogija, kellega kohtuksid reaalelus?
Neist, keda ma loen, kohtun meeleldi kõigiga.

47. Üks blogija, kelle blogi võiks avaldada raamatuna ja sa ostaksid?
Ooohhhh, ma ei tea. Neid ikka jagub... Nii neid, kelle blogidest saaks esseekogumiku kokku panna kui ka neid, keda loen nagu Bridget Jonesi päevikut.
Muide, Tiiu paljud blogiluuletused raamatuna ilmunud.

48.Kes oleksid järgmises elus, kas mees või naine?
Kõige meelsamini ei tuleks tagasi. Mulle tundub, et ma olen enamiku ära näinud ja jõuan ehk selles elus veel ühtteist näha. Budistlikku sõna kasutades suunduksin meeleldi nirvaanasse:).

49.Kui ei saa taaskehastuda inimesena, siis kellena?
Sai eelmisega vastatud.

50.Kelle ankeete lugeda soovid, ütle vähemalt kümme nime?
Kes iganes vastata viitsib.