Lee arvutikodu

Segasumma. Koos armsate inimeste ja loomadega

pühapäev, juuni 10, 2007

Jõevaimustus, päikesepalavik

Kaks päeva kanuumatkal on imeline viis nädalavahetuse veetmiseks. Ja mina kaalusin enne jah-sõna veel mitu minutit...
Käisime Valgejõel, Tapalt allavoolu Sur(j?)u sillani.
Kristoferi esimene veematk, minu esimene kanuumatk. Kristofer oli imetlusväärselt asjalik ja tore matkasell!!! Meie väike poiss hakkab aina enam olema meie suur poiss. Ise nõuab ta seda ka - "suure poisi asjad" ja "mina ei ole väike, mina olen suur".

Täna ma rohkem ei kirjuta. Niigi on hea olla. (Ja üsna väsind olen ma ka.)

Mõni minut ja kaks blogi hiljem. Stepilooma blogis on rohkem juttu. Ma võiksin alla kirjutada viimsele kui tema sõnale selle matka teemal. Lisa - võhumõõgad õitsevad!
Ja veel - need, kes ümber läksid, need olime meie!


1 Comments:

At 8:45 AM, Anonymous Anonüümne said...

:-) hoiatus - kanuutamisest võib saada eluaegne sõltuvus :)

 

Postita kommentaar

<< Home