Lee arvutikodu

Segasumma. Koos armsate inimeste ja loomadega

esmaspäev, mai 28, 2007

"Mina olen pidu!"

Täna hommikul.
Kristofer: "Emme, lähme pittu. Tahan pidu."
Mina: "Näe, päike paistab, lind laulab. Ongi ju pidu?"
Kristofer: "Ei... MINA OLEN PIDU!"

*
See viimane on muidugi täiesti õige. Kristofer ON pidu.
Laupäeval pidasime tema tubliduse tähistamiseks aga tõepoolest pidu kolmes vaatuses.
Esimene vaatus oli mängukooli lõpuaktusel, kus ta sai elu esimese tunnistuse "edukalt läbitud programmi" kohta. Teine vaatus vanavanemate suvilas, kus vanaema lõkkel lõunat vaaritas ja kolmas kodus suure-suure tema auks küpsetatud koogiga.
Päevakangelane käitus nagu karupoeg Puhh oma austamisõhtul - ´a la "Kolm hurraad Puhhi auks" ja "Emme teeb minule kooki."

1 Comments:

At 4:43 PM, Anonymous Anonüümne said...

:)

 

Postita kommentaar

<< Home