Lee arvutikodu

Segasumma. Koos armsate inimeste ja loomadega

esmaspäev, detsember 04, 2006

Kui elu on film, siis blogi on pildialbum

Kõik toimub, keerleb, on hoogne - ja mida kiirem ja keerlevam on kõik, seda vähem on aega kirjutada.
Mõned märksõnad.

VÄIKESE BIRGITTA SÜNNIPÄEV reede õhtul. Veini ja loba ja armsaid inimesi... Ja Unekoti tehtud hea kook, mille retsept oleks siia kommentaaridesse väga ja väga teretulnud:).
Birgitta viimane sünnipäev, millest ta ise midagi ei tea. Ja viimased jõulud, millest ta midagi ei tea.
Edasi läheb šõuks - nänni, lärmi, seiklust ja sekeldust. Ja see on NII LAHE!!!!

ESIETENDUSEL LAVAL ehk saun on sisse õnnistatud. C käis külas ja see tundus sellise toreda eksklusiivse sündmusena, et julgus kokku võtta ja saunakatse ära teha. (Kartsin päris tõsimeeli, et nagunii mõni pisiasi ei klapi ´a la et suits ei lähe korstnasse vmt)
Aga ei. Kõik oli imeline.
Mul on naine, kes oskab sauna ehitada ja isa, kes oskab lava ehitada. Ja ma tõsimeeli ei tea, millega ma selle ära olen teeninud:).

TÜDRUKUTEÖÖ ehk palju emotsionaalset loba ööl vastu pühapäeva. Ma ei ole ammu-ammu veetnud pikki tunde arutades, et kas... aga kas... aga kui... Ja see oli soe ja hea ja natuke tibilik lobisemine, mis tuletas meelde aegu, kui suur osa suhtlust nii käiski.
No täpselt nii, et tüdrukud, teeme pidžaamaka ja räägime meestest. (Või siis naistest.)

ADVENDIPÜHAPÄEV RANNAS. Käisime pühapäeval Pärnus. Erinevalt sombusest kodukülast sai seal päikest näha. Päris päikest. Mere ääres. Varbaidpidi vees ja teokarpe korjates.
Kui ma laps olin, viidi mind suvel Pärnu randa. Aga meie käisime nüüd hoopis jõuluootust nautimas.
Soe oli. Ja mõnus. Paljajalu, sulejopes ja sooja salliga.
Globaalsel soojenemisel ON lokaalseid häid omadusi...

PÄKAPIKUD on väga ja väga olemas. Igal ööl toovad sussi sisse midagi head. Küsige Kristoferilt, kui te mind ei usu:).

2 Comments:

At 9:11 PM, Blogger unekott said...

võta hea, retsepti leidsin selveri retseptivaramust polnudki nii keeruline, kui alguses paistis;)

ja saunamõnusid ootan pikisilmi:)

 
At 9:44 PM, Blogger Lee arvutikodu said...

muudkui aga tule:)

 

Postita kommentaar

<< Home