Lee arvutikodu

Segasumma. Koos armsate inimeste ja loomadega

esmaspäev, november 13, 2006

Endast ja kirjutamisest

Mõtlesin, et peaksin tegema n-ö enesedistsipliini kuu - tänasest alates iga päev blogisse üks sissekanne. Muret, et millestki kirjutada poleks, ju ei ole. Pidevalt toimub midagi.
Paraku aga on tempo selline, et blogipidamiseks ei kipu aega jääma. Või noh, see "aja puudumine" on tegelikult üks rumal jutt, aega jagub täpselt selle jaoks, milleks vaja v tahetakse.

Oh, mind mugavat ja laiska! Nüüd ei suuda ma ära otsustada, kas siia praegu kirja pandud read ongi tänane sissekanne (linnuke kirjas!) või pigem ennast distsiplineeriv laualekoputus.

Aeg ja õhtupoolik näitavad:).

4 Comments:

At 6:55 PM, Blogger unekott said...

kindlasti distsiplineeriv koputus:D

muide, kui enesedistsipliinist ja kirjutamisest juttu, siis kunas sinu käsikiri kujundusse jõuab?:P

 
At 2:49 PM, Blogger Eppppp said...

Ma üritan vastupisdist enesedistsipliini: blogi kirjutada ainult siis, kui tööasjade päevaports kirjutatud.

 
At 12:07 AM, Anonymous Anonüümne said...

mul on jälle praegu õpingutega seoses kohustus iga päev päevikut pidada. valisin päeviku "formaadiks" veebipäeviku - konfidentiaalse ja ainult mulle lugemiseks-kirjutamiseks. lühijuhend päevikupidamiseks on ka ;) ning selles üks punkt: kui päevikusse pole midagi kirjutada, siis seda tulebki kirjutada. esimest korda sellisesse "mitte-midagi"-õhtusse jõudes tuli aga päris pikk (ja sisukas) päevikusissekanne. seega, Lee - kui pole mitte midagi kirjutada, siis nii kirjutagi... ja vaata, mis siis seepääle tulema hakkab.

 
At 8:42 PM, Blogger Lee arvutikodu said...

Ester - äkki viitsid kogu selle juhendi kirjutada? Päris põnev oleks... Ma olen lugenud, kuidas uudist, featuret, reportaaži vmt kirjutada, aga päevikut...?

 

Postita kommentaar

<< Home