Lee arvutikodu

Segasumma. Koos armsate inimeste ja loomadega

kolmapäev, november 29, 2006

Õhus aimub sünnipäeva

JUBA sain oma esimese - ja oh! kui suurepärase - kingituse. Terve saunalava. Minu isa* ISE ehitas!!!!

Õhtul sain kätte. Hommikul käisin ettevaatlikult vaatamas ja katsumas, et kas ikka on alles. Oli. Loomulikult oli - aga ikka on hea tunne üle katsuda.

Kui ma väike tüdruk olin, kandsin kaua aega koolikotis üht puutükki, millele mu isa oli mingid mõõdud peale kirjutanud. Puulõhna ja tema käekirja pärast.

Sünnipäevani, tõsi küll, on veel pisut aega, paar nädalat.

* Üldiselt püüan oma isast rääkides epiteete vältida, kuna need võiksid kohatult kiiresti vahelduda. Aga täna on küll kohane öelda ka seda, et minu SUUREPÄRANE ISA ise ehitas.

1 Comments:

At 1:43 PM, Anonymous Anonüümne said...

Assaaa!

 

Postita kommentaar

<< Home