Lee arvutikodu

Segasumma. Koos armsate inimeste ja loomadega

neljapäev, november 23, 2006

Melanhoolia

Ma ei suuda meenutada, kas ma olen igal hilissügisel melanhoolne. Mõni kord olen kindlasti varemgi olnud.
Praegu olen ka.
Igasuguseid vanu asju tuleb meelde ja see kõik kokku tekitab üsna verilihal tunde.
Väljas sajab ja kõik asjad ajavad nutma.
Lugesin oma kallitele unejutte ja löristasin mõttepausi kohtades tasakesi.
Isegi veini ei julge juua - kardan meeleolu kinnistada.

Ma tean, et see läheb mööda. Elu oma vajadustega tungib peale.
Ma tean ka, KUIDAS see mööda läheb. Ma hakkan midagi tegema - vastumeelselt, vastukarva... Ja siis haarab see, mida ma teen, mu endasse ja ma hakkan seda pärikarva tegema.
Ja siis on juba pisut rõõmu selle töö tulemustest, mitte enam ennistine masendus.

Kui ma melanhooliat joonistaksin, oleks see ajaga rohekaks tõmbunud vaskkarikas. Punase sametiga kaetud laual ja selle sameti purpurvärv oleks kaetud paksu tolmukihiga. Ilmselt on see seotud väljendiga "kannatuste karikas põhjani juua".

Kus, kus on selle karika põhi???

2 Comments:

At 10:49 PM, Anonymous Anonüümne said...

ilmselt on see "kannatuste karika põhi" inimlikult kättesaamatu. kas see aga lohutab sind või mitte, on iseasi.
valusad on need sügistormid niigi, nii otseselt (mu enda katkise akna saaga) kui ka kaudselt.
ja aeg on praegu nii masendavalt hall, eriti sompus päevadel... valget aega jääb järjest napimaks. lund veel pole. ja pööripäev, see talvine, mis pööraks pimeduse liivakella teistpidi, on samuti kaugel.
maadligi masendub kõik...

muide, glögist (hõõgveinist) võib abi olla ;)

 
At 12:36 PM, Blogger lightbreath said...

pai...

 

Postita kommentaar

<< Home