Lee arvutikodu

Segasumma. Koos armsate inimeste ja loomadega

kolmapäev, november 29, 2006

Vaimustunult

ALLES TEISIPÄEVAL ostsin impulsiivostuna külmkapimagneti "Mida rohkem ma inimesi kohtan, seda rohkem meeldib mulle mu koer".
Ma tahtsin, et see oleks mu külmkapil ja vaataks ühele inimesele vastu, kui ta meile vahest külla satub.
Ja TÄNA mõtlen ma, et MILLISEID VÕRRATUID inimesi on maailmas olemas.

Supertänu Valgusekandjale, kes lausus kuldsed sõnad: "Kui vaja, siis ma olen su päästerõngas". Vaatasin pärast kaua-kaua aknast välja ja mõtlesin inimlikust headusest ja hingesuurusest.
Siis otsisin luuletust, mis räägiks headusest. Lappasin mööda Petöfit ja Puškinit - nii palju sobivat, et kõike siia Valgusekandja rõõmustamiseks üles panna oleks ehk kohatu. Ju tal endal samad raamatud. Ja Polevoi proosat kah nagu ei tsiteeri tänapäeval...

Jääb öelda lihtsalt, et ma olen vaimustuses. Ja õnnelik.