Lee arvutikodu

Segasumma. Koos armsate inimeste ja loomadega

esmaspäev, jaanuar 23, 2006

Tere ema!

Sa oled alati nii haruldane ja armas külaline, et enne Sulle lingi saatmist otsustasin Sulle tervituse kirjutada.
Kui ma viitsin, siis ma kirjutan siia aegajalt mõne uue teksti - ja mulle meeldib mõelda, et Sa vahest lugemas käid. Siis Sa oled natuke veel rohkem olemas. Sest vahest tunnen ma jubedalt puudust, et meie elud enam nii paljudes punktides kokku ei puutu nagu vanasti.
Sina ütlesid alati, et areng on spiraalne... Nüüd on siis meie spiraali peal selline koht, et ma kirjutan Sulle oma blogisse kirja.
Näis, mis järgmisena tuleb:)

3 Comments:

At 10:07 PM, Blogger Tiiu said...

Mul veab!

 
At 7:39 PM, Blogger Tiiu said...

Testi mind, Lee! Mul oleks põnev Sinuga sama teha.....http://www.connect.ee/testid/57667722/res/

 
At 8:21 PM, Blogger Tiiu said...

Aitäh, Lee! Väga hea tulemus!

:-))

Ilusat nädalalõppu!

 

Postita kommentaar

<< Home