Lee arvutikodu

Segasumma. Koos armsate inimeste ja loomadega

neljapäev, jaanuar 31, 2008

vahekokkuvõte

Selle aasta esimene ja viimane jaanuar saab läbi. Olemise kohta ei oska ma öelda midagi enamat kui lemmikluuletaja sõnu "... kõik, mis ma olen, saab täiskuuks ja lumeks ja lauluks..." Tegemistega on lihtsam, neid on kerge üle lugeda ja kokku võtta.

Trükki on läinud kaks raamatut. Dieter Duhmi "Sõdadeta tulevik" ja Linda Järve "Eestimaa ilu".

Ma olen pannud kokku ühe lehekese ja kirjutanud 9 lugu 3 väljaande tarvis.

Koolitsükkel käsitles finantsarvestust.

Kuulatud konverentsil räägiti tervislikust toitumisest.

Kristofer teeb edusamme nii jääl kui ka basseinis.

*

Polegi ainult kaugustesse vahitud...

1 Comments:

At 11:24 AM, Anonymous Anonüümne said...

Pai :)

 

Postita kommentaar

<< Home