Lee arvutikodu

Segasumma. Koos armsate inimeste ja loomadega

esmaspäev, jaanuar 28, 2008

See tunne...

Teate seda tunnet, eks ju?

Talv on veel täies elujõus, taliharjapäevanigi aega - ja ometi on kuskil toimunud üks mikroskoopiline tiivalöök.
Ja miski on teisiti.
On külm, on veidi lund. Aga kevad tuleb meelde. Mitte enam pelgalt mõtte või igatsusena vaid TUNDENA.

Selle tunde antipood on suviti. Juuli lõpus tavaliselt. Keset sumedat soojust on tunda üht mikroskoopilist tiivavirvendust. "See saab otsa," ütlevad need tiivad hääletult. "Jälle tuleb talv."
Siis olen ma alati veidi kurb.
Nii, nagu praegu olen ma veidi rõõmus. Kevadelubadus on olemas.
Veel kusagil kaugel...

Huvitav, kas seal seisab praegu sumedas suveöös ühel verandal üks naine, suur veiniklaas käes ja mõtleb praegu talvest...

4 Comments:

At 5:35 PM, Anonymous Anonüümne said...

...iga suves on sügisekumin,
igas talves on kevadet.

hetkel isegi ei meenu, kelle luuletusest need read on :)

 
At 9:48 PM, Anonymous Anonüümne said...

jah, tean... :) sel aastal ootamatult teravalt ;)

 
At 3:31 PM, Anonymous Anonüümne said...

Ikka mõtlevad, inimesed ju, - nii talvest kui suvest jne

Ja sis kõlksatab pokaal terassimademele kildudeks ja..

kusagil mujal algab lumesadu

KamskiV

 
At 12:26 PM, Anonymous Anonüümne said...

"Mu kevad algab pääle jõulu juba..."

olen alati öelnud, et Underil oli neid ridu kirjutades sügavalt õigus. ka minu kevad alagab reeglina üsna kohe pääle jõulu.

 

Postita kommentaar

<< Home