Lee arvutikodu

Segasumma. Koos armsate inimeste ja loomadega

teisipäev, veebruar 13, 2007

Triibuline õhtu

Tuleb-tuleb see tsiviliseeritus, ehkki aegamisi:). Aga ma olen päris uhke:).

TÄNA HOMMIKUL helistas üks mu lemmikkunstnikke ja suurepärane koostööpartner Liia Lüdig-Algvere, et tema TÄNA ÕHTUL Tallinnas Deco Galeriis näituse avab. Et varem ei õnnestunud mind kätte saada ja vahepeal läksin meelest ära:).
Näituse nimi "Triibulised". Põnev - Hiiumaa seelikutriibud kombineerituna lillede-kalade-ämblike-marjade ja muu kenaga. Soe ja armas ja folkloorne ja lihtsalt ilus ka.
Soovitan.

Pärast viisime raamatuid ja lõppvaatusena käisime õhtustamas.
Ja EI OLNUD seda tantsu ja tralli, millega vahepeal resigneerunult harjuda olen jõudnud - et kui lapsuke on kaasas, käib kogu elu ainult ümber tema.
EI OLNUD! Oli meeldiv ja mõnus õhtu koos kahe parima kaaslasega, kes mul on.
Istusin lauas nende vastas, vaatasin neid ja mõtlesin, et mul on nendega ikka kõvasti-kõvasti vedanud...

1 Comments:

At 8:29 PM, Blogger hiiutar said...

Nunäe, Liia elab siin kõrvalkülas. Aga eriti vahva on tema tütar Kristel.

 

Postita kommentaar

<< Home