Lee arvutikodu

Segasumma. Koos armsate inimeste ja loomadega

esmaspäev, veebruar 05, 2007

Kolmas päev palavikku

Kõik on valesti. Kõik on haiged. St kogu meie pere - isegi Lessa magab ööpäevade kaupa, saba üle nina.
Kõige jubedam on see, et ma PEAN minema vanni ja siis minema õhtul välja ja siis suutma veel mingit mõttega juttu ka ajada - soovitavalt nii, et saali teise otsa kuulda oleks.
Ma ei tea, kuidas ma sellega hakkama saan, aga ma tean, et saan.

Ja homme pean ma olema Tartus ja tegema intervjuud...

Ma ei saa maja välisukselegi pihta...

3 Comments:

At 7:16 PM, Blogger Tiiu said...

Kui teil on sama viirus kui meitel siin, siis suudad hakkama saada. Palju jõudu tervistumiseks!
:-)

 
At 8:12 PM, Blogger Lee arvutikodu said...

MA SAIN HAKKAMA!!!! Ma olen niiii õnnelik. Homse ees on veel kübeke hirmu, aga see tänane värk oli iga kell hullem.

 
At 5:18 PM, Anonymous Anonüümne said...

Sulle hakkab siia kommentaaridesse spammi tekkima (vt esimest). Kui Blogger võimaldab, pane see numbritega pilt peale. Ka need, kes blog.tr-ist tulevad, saavad kommeneerida, kui enne ülemise riba eemaldavad (omad kogemused). Päikest ja tervist :)))

 

Postita kommentaar

<< Home