Lee arvutikodu

Segasumma. Koos armsate inimeste ja loomadega

teisipäev, august 08, 2006

Homokunstist Hajjamini

EILE algas Pride 2006 näituse avamisega Viru Keskuses. Oli maale, oli külalisi. Külalisi rohkemgi kui maale.
Kats küsis, kus piltidel perekond on. (Näituse nimi on "Meie oleme perekond".) Seletasin, et andku assotsiatsioonid vabaks. Ja kui ma veidi hiljem küsisin Katsilt, miks on need maalid "homomad" kui mõned teised, sain sama vastuse. Et andku ma assotsiatsioonid vabaks:). Nojah, Tammetalu ja Mosolainen maalivad igatahes hästi, täiesti sõltumata sellest, millise egiidi all nende maale vaadata.
Järelpidu oli veel lõbusam. Tuttavad tibid kaasa ja Bazaari sööma! Imeline koht, imeline - kes Tallinnas head meeleolu- ja söögikohta otsib, siis Madara 3.

Meeleolu kokkuvõtteks veidike Umar Hajjami luulet.

Me teame, milline on homne paradiis:
seal kaunid neiud, puhas vein ja lauluviis.
Ma valin armsama ja veini juba täna –
ei nüüd või olla süüks, mis lubatud on siis!
Kord vanataati nägin ühes kõrtsikambris ma
ja küsisin: "Mis mulle läinutest võid öelda sa?"
Ta ütles: "Veini joo, sest sõnumid neilt jõudmata
ning nõnda nagu kõik on läinud, lähme meie ka!"