Lee arvutikodu

Segasumma. Koos armsate inimeste ja loomadega

reede, juuli 07, 2006

Sabakirjandus!

Noniii! Vaata-vaata-vaata mind! (Ausõna, eneseiroonia on alles!)
Tänasest alates neli reedet ilmub Nelli Teatajas minu järjejutt “Tellitud mõrvad”.
See oligi see koht, et kui me Unekotiga järve ääres solberdamas käisime, paluti Katsil vahepeal joonealust järjekat otsida. Ja kui Kats seda meile rääkis, arvas Unekott, et nüüd oleks sobiv aeg mu vanad failid tolmust puhtaks pühkida, esmalt järjekas ilmutada ja sügisel raamat välja anda.
No nii armas, eks.
Edasi läks masin tööle. Mina kohendasin jutusaba, emme mõtles pealkirja, mitu sõpra tulid testlugejateks ja tegid asjalikke märkusi. Olge te tänatud! Aitäh, sõbrad!
Mingi hetk mõtlesin, et enamvähem sama seltskonnaga on ikka kõike tehtud – tavandiasjadest leheasjadeni. Raamatutest matkadeni. Rajupidudest heategevuseni. Et tegelikult ei olegi nii tähtis, MIDA teha, tähtis on – KELLEGA teha. (Ne imei sto rublei…)

3 Comments:

At 1:56 PM, Blogger Eppppp said...

Lahe. Kas see on netis ka? ;)

Testlugejate idee on väga hea.

 
At 9:20 AM, Anonymous Anonüümne said...

"see on see koht"!!!! - ja mina arvasin, et see on ainult minu parasiitväljend :))))
*
aga see oleks hää mõte küll - et netist ka seda kuskilt lugeda saaks :))

 
At 7:40 PM, Blogger Eppppp said...

Pane siis ise üles, pärast seda, kui Nelli Teatajas ilmunud on?

 

Postita kommentaar

<< Home