Lee arvutikodu

Segasumma. Koos armsate inimeste ja loomadega

laupäev, aprill 08, 2006

Kinni püütud õnn

Enamasti olen ma rahul. Vahel olen ma hästi õnnelik. Enamasti libisevad need hetked vaikselt nööda, eile õnnestus üks selline ära tabada. Kinni püüda. Fikseerida. Et siin ja praegu olen ma õnnelik.
Millest õnn koosnes? Katsist mu kõrval, tassist tulise kohviga käes, uuest Dagö plaadist ja Papa ja Kristoferi lugemis(sic!)harjutustest auto tagaistmel. Teest, mis rataste alla kadus. Tööst, mis pooleli. Ja kõik need asjad tekitasid kokku selle tunde, et siin ja praegu õnnelik.
Nii et peret, sõpru, muusikat, kohvi ja huvitavaid ilmumata raamatuid - ja rohkem nagu polegi õnneks vaja.

1 Comments:

At 7:19 PM, Blogger unekott said...

nii ta on, nii ta on, õnne ja elu mõtet otsi pisiasjadest:) (sammalhabemeliku noogutusega)

 

Postita kommentaar

<< Home