Lee arvutikodu

Segasumma. Koos armsate inimeste ja loomadega

kolmapäev, aprill 05, 2006

Joodik elutoas

Sain elutuppa joodiku - nii nagu mõned saavad küüliku või kellegi taolise. Hea tuttav üritab tsüklist välja tulla ja valis selleks minu elutoa. Õigemini elustuudio - või kuidas nimetada suurt ruumi, mis hõlmab elutoa, magamistoa, mängutoa ja töötoa. Ja nüüd ka tsüklist tuleku palati.
Tööd püüab ka "tsükliline" teha - hõlvates selleks pool mu niigi kitsast lauast. Nagu lapsed koolipingis, kenasti külg külje kõrval.
Nüüd saatsin joodiku õue tuulduma, saab vähemalt paar rida klatšida:).
Mitte et see olukord väga õudne oleks, aga natuke muigama võtab küll.
Eile oli lausõudne: nimelt võtab joomine maksa läbi ja sellega seoses on joodiku ümber spetsiifiline maksalagulõhn. Mis minus tekitab okserefleksi ning soovi korraga kütta, tuulutada ja viirukit põletada.
Aga täna on juba pisut parem.
Kohati hakkas joodikust kahjugi. Laps aegajalt huilgab, koer aegajalt niutsub ja hüppab, aga joodiku jaoks on lärm valus.
Äkki saame homseks korda?????

2 Comments:

At 9:37 PM, Blogger Eppppp said...

Ma olen sust muide selle blogi kaudu nii palju uut juurde õppinud... Tahaks midagi head öelda, noh, super lahe ja naljakas ja mõnusalt eneseirooniline soe inimene oled.

 
At 1:26 AM, Blogger unekott said...

minu kaastunne, remont tundub selle vastu vaid pikk ja mõnus puhkus olevat:)

 

Postita kommentaar

<< Home