Lee arvutikodu

Segasumma. Koos armsate inimeste ja loomadega

teisipäev, märts 28, 2006

Naine poes nagu sipelgas metsas?

Üks toitumisteadlane rääkis, et mingite uuringute tulemusena olla selgunud, et naised käituvad poes täpselt nagu sipelgad metsas, et tallatakse samm-sammult täpselt ühtesid radu, täpselt samas järjekorras täpselt samade riiulite juurde täpselt samu asju võtma.

Enda puhul ma ei tea, kas see peab paika. Koduses külapoes kukub rohkem nii välja nagu vanas hiirelõksunaljas - et pea käib jõnks ühele ja jõnks teisele poole: juustu pole, vorsti pole.
Kui hüpersupermegamarketisse satun, eksin tavaliselt ära.

Vaheldust armastan ma küll. Ilmselt rohkem kui sipelgad:).

(Mulle meeldis lapsena toidupoodides käia. Leivapood ja siis lihapood siis piimapood ja vahel viinapood ja suur pood ja väike pood. Neist viimastest sai õli ja kommi ja šokolaadi ja kompotti jmt.
Praegu meeldib mulle piima osta. Sest see tuleb purgiga ukse taha. Tühi purk kaob sealtsamast jälle ära. Mugav, tervislik ja säästlik süsteem.)

6 Comments:

At 11:22 PM, Blogger Eppppp said...

Hea paralleel - minu puhul peab paika küll.
Uues poes (sipelgal uues metsas) on nii raske, ei tea, kus mis on.

 
At 1:02 AM, Blogger Ivari said...

Meile tuli ka piim varem ukse taha purgiga. Ja purk viidi ära ka. Üks naine kõrvaltkülast pakkus meile hea meelega sellist teenust. Hommikul vuras oma šiguliga sigalasse tööle ja tõi piima. Viis teistelegi. Aga nüüd pole enam sigalat ja temal vist lehmigi. Võibolla vaid enda tarbeks. Aga see oli veel vaid mõned aastad tagasi.

 
At 1:03 AM, Blogger Mari-Leen Albers said...

mulle näiteks ei maitse piim :P

 
At 1:16 AM, Blogger Ivari said...

Mulle ka ei maitse, aga see toomine ja piima saamine oli nii hea..

 
At 7:36 AM, Blogger hiiutar said...

Meil käivad piimapurgid ise laudas piima järel :P
Kohupiim, või ja koor ka kõrvalkülast. Sõira oleme vahel ise teinud, vahel sealtsamast kõrvalküla meiereist.
Enamus lihast tuleb oma lamba- ja küülikulaudast.
Köögivili loomulikult põllult, marjad-õunad aiast, talvel siis keldrist-sahvrist.
Seega poodi pääseb suhteliselt harva :P
Mina kuulun ka sipelgate hulka. Kuna pea ei taha asju meeles pidada ja nimekirja tavaliselt teha ei viitsi, siis on süstemaatiliselt kammides rohkem lootust kõik õiged asjad ära tunda.
Väiksed poed meeldivad mulle küll. Kui vahel pääseb suurde poodi varusid täiendama, siis saab kenasti hakkama.

 
At 12:13 PM, Blogger unekott said...

/linnatibi/
mina olen vist sipelgas mis sipelgas, mitte seepärast, et mulle ei meeldiks vaheldus, kuid aja jooksul on teatud kaubad meeldima hakanud ja seetõttu on kujunenud poesisene marsruut lihtsalt harjumus. ja loomulikult kui selveri- või prisma-sipelgas satub nt maksimarketisse või stockmani või kaubamajja, siis on ta suures segaduses, sest ei suuda teise poe väljapanekuloogikat hetkega taibata.

muide, mulle meeldib end vahel segadusse ajada ja kaubaketti vahetada - siis leiab huvitavaid maitseid:)

 

Postita kommentaar

<< Home