Lee arvutikodu

Segasumma. Koos armsate inimeste ja loomadega

teisipäev, märts 21, 2006

Kevad!

Vähemalt aknalaual on kevad. Kalendrile lisaks. Kats tõi mulle kevade alguse puhul potitäie kollaseid nartsisse. Kõigepealt ilu aknal, tulevikus loodetavasti ka aias. Ma olen alati lõpp õnnelik, kui mulle ootamatult midagi head tuuakse. Nagu pardimamma Anderseni muinasjutus: "Kui te leiate angerjapea, siis tooge see mulle..."

Tegelikult ma tahtsin veel igasugustest asjadest kirjutada, aga täna ei viitsi. Homme. Kui meeles ja aega on.

Palju lilli ja õnne kõigile! Palju selliseid hetki, kus on lihtsalt hea!

2 Comments:

At 10:26 PM, Blogger unekott said...

minu potitäis nartsisse (naistepäeva saak:P) jõuab ehk ka kunagi metsataguse vabasse mulda? (lugeda pakkumisena)

 
At 11:35 AM, Blogger Lee arvutikodu said...

Pakkumine rõõmuga vastu võetud! Istutama tulijale varutakse üks vein ka!

 

Postita kommentaar

<< Home