Lee arvutikodu

Segasumma. Koos armsate inimeste ja loomadega

reede, oktoober 03, 2008

Kiri kaosest

Tere, hea lugeja!

Kuuldused minu surmast või väljarändamisest on tugevasti liialdatud:). Tegelikult olen ma siin metsa taga absoluutselt olemas ja läbinisti maiste asjadega ametis.
Uudiseid jagub.

Alustan heast või halvast?
Vastu mu tavapärast harjumust hakkan heast pihta. Lemmiklapsuke saab pühapäeval viieseks ja see tähendab, et külalised on oodatud!!!! Kella neljast. Traditsiooniliselt alkovaba päev.
*
Nüüd karmima osa juurde. Kes tuleb, varugu pikka meelt ja säästku meid kaastundekarjatustest ja küsimustest: "Kuidas te nüüd niimoodi...?"
Nimelt on
a) majal katus maas ja selle asemel midagi telgiriide sarnast. Laperdab tuulega.
b) mainitud katus maja ymber hunnikutes.
c) pööninguosa alles, kuid täiesti lage. (Selles mõttes, et seinu ja lagesid pühapäevaks enam ei ole.)
d) suurem osa sellest, mis pööningul oli, all kuhjades.

Ehh, ja siis ärge veel küsige, kus mu lillepeenrad on ja miks mõni aken katki on.

*
Ei, meid ei tabanud looduskatastroof. Me lihtsalt otsustasime kena sügise puhul katust vahetada.
Kaastundeks, vist, pole tõega põhjust. Ma liigun keset seda kirjeldamatut entroopiat ja... see meeldib mulle.
Kui jõudu jagub, annan siin vahepeal jälle aru, mis toimub.

Kallistan teid kõiki,
teie Lee

7 Comments:

At 9:20 PM, Anonymous Anonüümne said...

oh issand, kuidas te siin nüüd nimodi.. vastu talve ja puha :)

igatahes jõudu ja kõike head! :)

ahaa

 
At 8:39 AM, Anonymous Anonüümne said...

ok, me võtame siis tööriided kaasa :)
kui vara hommikul võib katust panema/pakkuma tulla?

teie udupea

 
At 1:35 PM, Anonymous Anonüümne said...

Ahaa, vastu talve on vähemalt ühe asja pärast parem - kevadel oleks aias toimuv mu hulluks ajanud.
Udupea, küll Sa oled tore!!! Ja ma kavatsen Sulle Su lahket abipakkumist nahhaalselt meelde tuletada, kui katusefirmaga miskit juhtuma peaks:).
Aga esialgu sööme kooki ja oleme muidu rõõmsad!
Lee

 
At 10:32 PM, Anonymous Anonüümne said...

kui ma terveks saan, siis tulen ka. praegu aga olen siin liiwimaa nurgas väga põdur-nõrk-jõuetu-jne. aga äkki siiski ;)

 
At 1:14 AM, Anonymous Anonüümne said...

Kui mõni Pääv (mis hiljemb määratust) Pärispäävaline+memmed soos segaduses soo-tagusest rõemustada võtaP, lihzalt, -- siis võtaP kah talveune-eelse tee ette... triibulise vaibata sedakõrda ;)

 
At 7:32 AM, Anonymous Anonüümne said...

Ester - saa ilusti terveks ja tule siis.
Tulija soo tagant - vaibaga või vaibata, rõõmustada võetakse Sul tulek igal juhul.
L.

 
At 10:36 AM, Blogger Ramloff said...

Kirjeldamatu entroopia on hää!

 

Postita kommentaar

<< Home