Lee arvutikodu

Segasumma. Koos armsate inimeste ja loomadega

teisipäev, veebruar 27, 2007

Veel pisut reklaamipila

Kuidas tunduks, kui Eesti president sekkuks lätlaste - või mistahes muude kenade rahvaste - valimisvõitlusse, soovitusega, et eelistage ikka just SEDA PARTEID?
Mulle ei meeldiks.
Georgia* president aga kiidab meie Laari telekas üsna mõõdutundetult. Õnneks lisab juurde, et Laar on talle ja riigile palju õpetanud - nii et osa sellisest ebariigimehelikkusest jääb kiidetud mentori kanda.

* oehh, ma olen selle eelmise nimega üles kasvanud, Georgias pole ma kunagi veini joonud ega turul käinud... ja neegrilapsed on valgete laste sõbrad ja teise inimese kohta "must" ei öelda ja... keel läheb sõlme selle korrektsusega...

1 Comments:

At 10:53 AM, Anonymous Anonüümne said...

vähemalt mina ei kavatsegi gruusiat georgiaks nimetama hakata. ma oleks siis nõus, kui nende enda keeles oleks georgia... aga on hoopis sakhartsvelo...

 

Postita kommentaar

<< Home