Lee arvutikodu

Segasumma. Koos armsate inimeste ja loomadega

pühapäev, detsember 17, 2006

Parimad kingitused maailmas

NÜÜD olen ma siis 33 aastat vana.
Ja ma ei suuda jätta eputamata maailma parimate kingitustega.
Kolm märksõna - raamatud, saun ja veinivärk.
Nagu allpool kirjas - minu isa ehitas kingituseks saunalava. Ja Unekott kinkis saunasiili.
Raamatutest... Katsilt õnnestus välja rääkida hiigelsuur loomaraamat: "Põhjalik illustreeritud teejuht loomade maailma."
Kui juba välja rääkimiseks läks, proovisin emalt ettevaatlikult uurida, kas "Maailma luule kuldne klassika" on liiga kallis ja et kas ma võiks osa ise maksta ja ikka selle raamatu saada. Ema reageeris tormiliselt - lisaks sellele raamatule sain ka "Eesti luule kuldse klassika" mõlemad osad. Ohhhh...!
Üks väga armas daam tõi mulle Viivi Luige "Kogutud luuletused 1962 - 1997".... Täpselt selle, mille poole olin raamatupoes surfates ohanud... Üks kahest, kas tegu oli vihjelise eelinfoga või on see daam distantsilt mõtetelugeja. Tuld ja nartsisse, tõepoolest...
Veel üks põnev kingitus kenalt mehelt, kes samuti raamatulaadal müümas oli - eduka soovimise kaardid, täis vihjeid ja märke maailma ja inimeste imelisuse kohta.
Ja veini sain ma palju!!!!! Lampsti... Ja ämbri oliive Stepiloomalt:).

Veel üks suurepärane kingitus oli Julija naasmine Hispaaniast palverännakult - täpselt minu sünnipäeva hilisõhtuks.

7 Comments:

At 6:18 PM, Blogger Mari-Leen Albers said...

õnne :)

 
At 6:31 PM, Blogger Ivari said...

Mina ka õnnitlen takkajärgi :) Toredad on inimesed, kellel detsembris sünnipäev. teised inimesed on muidugi ka toredad :)

 
At 7:47 PM, Anonymous Anonüümne said...

aga afterparty? kunagi kui ma sellisteks lõbustusteks tervem olen, ntx.

 
At 7:54 PM, Anonymous Anonüümne said...

Veelkord palju 6nne, heameel, et just need soovid, mida soovisid, tegid Sinu sydame ja synnipxeva r66msaks :))) c :P

 
At 9:21 AM, Blogger AlexRobin said...

Palju õnne palju õnne :)

Kuidas tunned end nüüd kõrges vanuses :P?

 
At 3:11 PM, Blogger Lee arvutikodu said...

Ikka tänud kõigile!
Ivari - kas mul mitte pole põhjust Sindki õnnitleda?
Ester - ei mingit afterit, nüüd läheb kogu aur ja armastus töösse. Partisid jagub aga ikka, vanaema sünnipäev, jõulud ukse ees jne. Nädala esimest ja viimast esmaspäeva võib kah tähistada.
Ieska - kui Sa veel teaks, kui vanana ma end mõnikord tunnen... 700 vähemalt, nagu Metuusala. A tõsisemalt - päris põnev on...

 
At 3:38 PM, Blogger Eppppp said...

Palju õnne! Ja üsna pea, igatahes enne jõule, saad ka minu hilinenud kingituse, kui nii võib öelda...

 

Postita kommentaar

<< Home