Lee arvutikodu

Segasumma. Koos armsate inimeste ja loomadega

neljapäev, veebruar 23, 2006

PÜHA MÜRISTUS!!!!!!!!

Lappasin täna Blogostani. Leidsin ajaveebide konkursi ja - oh jahmatust! enda arvutikodu sealt. Kes iganes mu sinna esitas, mõtles seda ilmselt hästi. Ja kinkis mulle hulga mõtlemisainet.

See blogi siin ei ole tegelikult võistlustööna kirjutatud. Need kirjapanekud on pudemed mu elust ja juhtumistest, esmajoones mõeldud mu kaugel olevatele lähedastele; lugema on teretulnud teisedki, kes siia lehele satuvad. (Päriskodus on sama lugu - uksed on sõpradele lahti ja ega võõra eestki kohvipurki kappi ei peideta.)

Aga kellegagi konkureerimine on küll väheke kõhedust tekitav mõte. Liiatigi oli lahke lisaja varustanud mu blogi kommentaariga, et "mitte halvem kui Epu oma". Mh, paneks veel juurde, et "Best before..."?
Milles me siis lahke lisaja arvates Epuga võistleme? Kas võistlustules on meie kodukohad? Pered? Läbielamised ja mõtted?
Milles blogipidajail üldse võistelda on?
Kuidas võistlusel punkte teenida? Kui ma kirjutan, et mu köök oli hullem segasumma kui Pipil iial on olnud, kas ma saan siis miinuse või plussi? Aga kui ma kirjutan, et koristasin ilusasti ära ja tarisin tibake mööblit ringi?
Kas laps annab plusse või miinuseid? Aga naine? Koer? Kui oleks hamster, kas siis saaks rohkem?
Kas ma loen hindajate arvates õigeid raamatuid? Aga millised oleksid veel õigemad?
Kas minu sooja aja igatsus on ikka parem kui Unekoti oma?
Kas paar kiidusõna žüriiliikmete aadressil tooks lisaboonust?

Rääkisin sellest konkursist emale ja küsisin, mida tema sellest arvab. Ema arvas, et äkki kellelegi pakubki huvi. Mingi isevärki seep ´a la "Kodu keset metsa".
Kes reklaami tahab osta? Keegi võiks veel teha seriaali "Kepp ja küla".

Uuhhh, head blogosfäärikaaslased, katkestan võistluse, mida ma pole alustanud.

2 Comments:

At 2:17 AM, Blogger Eppppp said...

Minul on ka sellest v6itlustulle viskamisest paha tunne, ma leidsin samamoodi, et olen tagaselja sinna visatud.
Vaata, kirjutan sel teemal
http://eppppp.tahvel.info/?p=57#more-57

 
At 12:42 PM, Anonymous Anonüümne said...

...eks see vist blogosfääri (ja kogu võrgumaailma) omadus ole, et Sinu enese teadmata Sind kas esile tõstetakse või maha tehakse... või halvimal juhul Sinu identiteeti pahatahtlikult kasutatakse...
...reaalsuses - Maa ja Taeva vahel oma tegemisi toimetades võib Sul vähemalt aimugi olla, kes ja kuidas Sinuga suhestub... võrguilmas aga võib Su "staatus" sõltuda "juhuslikest möödakäijatest", kes teevad oma otsuses hetketaju alusel... on´s see õige või mitte...

 

Postita kommentaar

<< Home