Lee arvutikodu

Segasumma. Koos armsate inimeste ja loomadega

reede, detsember 22, 2006

Selline jõuluaeg mulle meeldib...

TÄNA tõime metsast kuuse. Sulalumi, päike, mustikavarred ja pohlalehed. /Soovitan kõigile kuusetahtjatele RMK teenust - lähed kohale, maksad raha, saad paberi, lähed metsa ja valid, mis meeldib ja mille asukoht suureks puuks saamist ei võimalda./
Tundus teine - kuusk siis - viisakalt pisike... aga kodus! oeh...
Tänu B ennastsalgavatele pingutustele on see igatahes üleval. Istus B kuuse all, laulis "V lesu rodilas jolotška..." ja kruvis.
Eks ma kolmekuningapäeval vaatan, mida ja kuhu kruvis.

Ennist istusin ahju ees, kuulasin tuld, lugesin üht käsikirja... Klaas head veini, Kristofer nohises magada, Kats ja B vaidlesid, kumb on parem kuusepüstitaja. Nii armas...

Ja nüüd võtan ma kaasa võileivatordi ja lähen sünnipäevale. Üks kolmest mu elu tähtsaimast naisest on aasta vanem - vanaemal on 97. sünnipäev.

Pühad on hea aeg... Täiega...

Homme tuleb Unekott ja tabab mu jõulueelsest segadusest - selle asemel, et asjalik olla, kuulasin tuld ja armsaid inimesi ning lugesin luulet.

1 Comments:

At 9:53 PM, Blogger unekott said...

jeah, ega sa minust ja minu segasest asjalikkusest ei pääse:P
aga jõul on kaunis ja tegelikult, kui järgi mõelda, siis on ka argipäev imeline:):):)

 

Postita kommentaar

<< Home