Lee arvutikodu

Segasumma. Koos armsate inimeste ja loomadega

neljapäev, detsember 21, 2006

Saldoteatis

Naljakas asi see raamatupidamine...
a) väljastab asutus mulle 30.11 arve, mille tasumise tähtaeg on 10.12.
b) võtan teadmiseks ja maksan 10.12 küsitud summa ära.
c) 21.12 saan kirja... saldoteatis... meie andmetel olete meile 30.11 seisuga võlgu n krooni.
d) mõtlen natuke... 3o.11 seisuga tegid nad arve, 2.12 sain selle kätte, 10.12 maksin ära. Võib küll nii öelda, et 30.11 seisuga olin ma võlgu, ehkki see on üsna äraspidine loogika.
e) helistan nende raaamatupidamisse ja annan teada, et tõsi ta on - arve tegemise kuupäeval ma seda arvet maksnud ei olnud.
f) raamatupidaja palub tungivalt saldoteatis allkirjastada ja siis tagasi saata. Küsimus pole mitte võlas vaid selles, et temal on seda saldoteatist vaja.
*
See pole esimene kord, kus mulle tundub, et raamatupidamisega kaasnev paberite kogus ei allu mugavale töökorraldusele, pigem vastupidi.

1 Comments:

At 10:43 PM, Blogger unekott said...

arvatavasti pole see mitte ainult su töökorraldus, vaid kogu mugav eluke, mida mõni (nõme) bürokraat segab, et oma (sinu jaoks) tähtsusetu töö korda saada... (lihtsalt norin, näpp püsti)

 

Postita kommentaar

<< Home