Lee arvutikodu

Segasumma. Koos armsate inimeste ja loomadega

neljapäev, aprill 20, 2006

Inno ja Irja

Populaarse paari populaarsus kogub tuure:). Ma ei tunne neid isiklikult, aga ma olen mõlema kirjutatud asju lugenud ja arvan hästi. Nende blogi olen ka sirvinud.
Ausalt öeldes ei saa ma aru, miks neisse pahasti suhtutakse. No et liiga avameelsed või... Kas saab olla liiga avameelne? Kas toit saab olla liiga hea? Naine liiga rase? Armastust liiga palju?
Jumala eest, mina ka ei tea, miks kõigest kõigile tuleb rääkida. Aga ma ei tea ka seda, miks tuleb olla radikaalne loomakaitsja või radikaalne feminist, ehkki mu sõpruskonnas on (või on olnud, siin maal on seltsielu varasemaga võrreldes hulga väiksem) mõlemaid. Ja ma olen kindel, et loomad vajavad väärkohtlemise eest kaitset ja naised peavad võrdse töö eest võrdset palka saama. Aga ma ei viitsi sellest rääkida, ma annan parem näljasele koerale kondi ja vaatan, et ise kedagi ebavõrdselt kohtlema ei satuks. (Niikuinii juhtub, niikuinii...)
Omamoodi ma ootan Inno ja Irja raamatut õnnest ja armastusest, nagu nad seda - või selle kirjutamise või plaanimise protsessi - nimetavad. Raamat õnnest ja armastusest, see kõlab natuke Wilde´ilikult:), Wilde´i muinasjuttudesse oleks see motiiv sobinud. Kuninga ametnik ja poetess leiavad teineteise, leiavad julgust anduda oma unistustele ning asuvad kirjutama raamatut õnnest ja armastusest, uskudes, et just see on puudu neil inimesil, kes pole õnnelikud.
Mis seal valesti on? Mida seal hurjutama peaks?
Ausust?
Julgust öelda, et olen istunud lumpeniga kõrtsis ja joonud. Ma olen ka, mis siis?
Julgust öelda, et mul on olnud suhteid, kus meeldimist peeti armastuseks. Mul on ka, mis siis?
Julgust öelda, et pärast õige inimesega kohtumist saad aru, mis on tõeliselt oluline. Kes vaidleks?

Ma usun, et nad ei loe mu blogi, aga ma soovin, et neil hästi läheks.

7 Comments:

At 12:57 AM, Blogger Tiiu said...

Neil lähebki kindlasti hästi, sest vaata, kui ühte nägu nad on kuidagi....ja selline sobimine võidab kõik takistused

:-)

 
At 8:48 AM, Blogger Gea said...

mu meelest tehku mis tahavad ja endisele kolleegile innole soovin samuti head, kuid... enne, kui üksikasjalikult oma prostides käimist, koka tõmbamist ja eneserahuldamisest kirjutad, enne kui oma laste ema mustama hakkad, mõtle sellele, et vanem poeg on juba koolilaps ja loeb seda kindlasti. loevad ka tema sõbrad ja klassikaaslased. Tõmba endale vesi peale kui tahad, aga arvesta lastega, kurat võtaks!

 
At 2:54 PM, Blogger Anu said...

Geaga nõus. Inno jätab endast ikka väga haleda mulje eelkõige just selle tõttu, et kaudselt õpetab ju oma lastelegi - naised pole midagi väärt, tõmmakem neile vesi peale. Tähtis on vaid seks õige inimesega. Mis sest, et vahepeal lapsed sain, aga need olid vale inimesega, järelikult võin nad rahumeeli ühel päeval maha jätta ning nende ema käest veel pappigi saada.

 
At 9:00 PM, Blogger Lee arvutikodu said...

Kuulge, aga kui sama tekst oleks üksühele naisterahvalt, kas te siis suhtuks paremini? Murutari ju näiteks ei sarjata kuskil, ehkki paljastused on kohati avameelsemadki. Ja pisut laiemas meedias kui inimese isiklik veebipäevik.

 
At 11:42 PM, Blogger hiiutar said...

Ma ei tea küll Inno ja Irja lugu, aga igasugused lood õnnest ja armastusest mõjuvad veenvalt kui need põhinevad pikaajalisel suhtel.
Kui inimesed on 10 aastat koos elanud ja räägivad avameelselt õnnest ja armastusest, ilma et see oleks lihtsalt fassaad, siis loeks küll.

 
At 11:11 AM, Blogger Tiiu said...

mulle kiired kohtumõistjad ei istu ja needki, kes oma patud maha salgavad ja teiste omi suurendavad......Inno on Irjaga mu tingimusteta lemmikud, sest lihvitud kestinimesed on eesotsas Ingridiga liiga julmad........kõikide suuremate hädade põhjustajaiks ühiskonnas

 
At 3:22 PM, Blogger Anu said...

Tiiu, Ingrid ei ole Inno kohta avalikkuses ühtki halba sõna öelnud... Samuti võib öelda, et oled isegi kiire kohtumõistja - Ingridit tundmata väidad, et ta on julm kestinimene.
Lee - kui naisterahvas sellist teksti avaldaks, kui Inno... ütleme nii, et Murutari teksti Inno omaga võrrelda ei saa. Kasvõi kirjanduslikus mõttes. Samuti ei peaks ma midagi naisterahvast, kes oma lapsed mehe kasvatada jätab, vabandusega, et tal on mehe vastu allergia... või mis iganes need vabandused seal ei olnud. Murutariga jälle võrrelda ei saa, kuna viimane on väga hea ema.

 

Postita kommentaar

<< Home