Lee arvutikodu

Segasumma. Koos armsate inimeste ja loomadega

neljapäev, märts 02, 2006

Tiiust tiivustatud


EILE esitlesime Suure-Jaanis Tiiu raamatut "Luule on ime". Autor pildil paremal, vasakul autori memm.

Armas õhtu oli - paarkümmend külalist ja väga ilusad sõnavõtud Tiiu kolleegide poolt ja Madise muusika ja palju-palju lilli.

Vaatasin kogu toimuvat ja - nagu ma ikka tunnen puudust sellest, keda pole - igatsesin Eeriku järgi.
Tundsin, et ta peaks olema kohal neil üritusil, kus luulesillast juttu. Sest muidu räägime me Tiiuga küll Lugu, aga loo Teine Kangelane on "teiselpool merd ja mägesid, seitsme metsa taga".
Puudub veel, et ma oma võõrandumises uskuma hakkan, et Eeriku välja olen mõelnud:).

Meri on kauguse substants. Kes on mere taga, see on kaugel. Vähemalt vahel tundub nii.

2 Comments:

At 10:59 PM, Blogger Eppppp said...

see on vist minu vana tuttav koht suure-jaani raamatukogu!

 
At 8:24 PM, Blogger Lee arvutikodu said...

Täpselt see! Kunagi Sa kirjeldasid Suure-Jaani järve ja kirikut - ja ma olin seal just mõni päev tagasi ujumas käinud. Imeliselt armas paik:).

 

Postita kommentaar

<< Home