Lee arvutikodu

Segasumma. Koos armsate inimeste ja loomadega

teisipäev, veebruar 28, 2006

Kalade sünnipäevad



Palju õnne kõigile Neptuni mõjuvallas sündinutele. Sõltumata sellest, kas nad on pärivoolu kalad või vastuvoolu kalad. Ma ei teagi, kumb parem variant on, mõlemal on tugevusi ja nõrkusi. Pärivoolukalad võivad jõuda heasse keskkonda või minna lihtsalt allavoolu. Vastuvoolu kalad võivad sedasama:).
Palju õnne, isa! Palju õnne, Aime! Palju õnne, Anu! Palju õnne, Mari-Leen! Palju õnne, Uido! Palju õnne, Simo!

Oh, ja palju õnne, mu kallis sõber, kes Sa mitte iial seda blogi lugemas ei käi, aga igale kirjutamisele kaasa elad - mu kallis karvane neljajalgne, sünnipäevaga 7. märtsil ja kõigi oma tähtkuju värvikamate omadustega. (Häälekalt südamlik, ilus, kergesti kohanev, vaikselt nahaalne jne). Kalade esindaja, kes oskab vajadusel vooludega mängida, liikudes peamiselt pärivoolu, ent vahel ka vastuvoolu.

Neptunlikke pidusid, uttu mattuvate piiridega - kõigile!

Ja üks tsitaat Aimelt, mis ta ütles eelmisel kevadel oma sünnipäevakõnes ja mis oli nii ilus, et lihtsalt vääris meeldejätmist: "Igal hommikul, kui ma üles ärkan, räägin ma kõigepealt juttu Loojaga ja tänan teda uue päeva eest. Ja siis, kui ma üles tõusen, räägin ma juttu Looduga - ja tänan veelkord Loojat."

Minu meelest on see ilus. Sõltumata sellest, mis nimi Loojale on omistatud.

(Lisatud Poseidoni pilt on netiavarustest, www.yvg.com, aitäh omanikule! Poseidon on sama, kes Neptun, ainult veidike vanem ja seega veelgi auväärsem. )

1 Comments:

At 2:27 PM, Blogger unekott said...

ja Margit kaa ja Siiri kaa (st minu poolt ka kõigile). aga kuna ma olen patoloogiline unustaja, siis kõigile teistele ka. lõvidele ja amburitele ja nii edasi:P

 

Postita kommentaar

<< Home