Lee arvutikodu

Segasumma. Koos armsate inimeste ja loomadega

esmaspäev, oktoober 06, 2008

Elu on kuidagi heaks läinud...

... mõtlesin ma täna kusagil Taga-Mustamäel hulkudes.
Ma olen nii harjunud enda ümber olevaid inimesi usaldama, et kui ma puhtkogemata puutun kokku inimestega, kes mängivad (minu vaatevinklist lähtudes) pisikesi räpaseid võimumänge, läheb mul kõigepealt jupp aega enne, kui ma uskuma hakkan, et nad seda teevad ja siis veel jupp aega, enne kui ma oma "rentslikassiilme ja -hääle" üles leian.
Ega ma veel ei leidnudki. Lihtsalt teadvustasin endale, et seda arsenali võib millalgi jälle vaja minna.
*
Hea tava on see märksõna, millega oma töös peamiselt kokku puutun. Väljaspool tööd ka. Kõik näib alluvat pigem headele tavadele kui millelegi muule.
Kokkulepped peavad. Ja need sõlmitakse nii, et võidavad mõlemad (või kõik) pooled. Enamasti ei panda kirjagi.
... Jah, hea on mul teiega, sõbrad.

3 Comments:

At 8:31 AM, Anonymous Anonüümne said...

Mul on Sinu üle hea meel. Ma usun ka, et head tavad toimivad, aga praegu paistab, et minu elus eriti mitte :)
Kll,
valgusekandja

 
At 9:52 AM, Anonymous Anonüümne said...

Tööasjus mõtled? Minu siintoodud mõttekäik sai alguse sama domeeniga suhtlusest, mis Sinu meiliaadressi juurde kuulub:).
Kalli, jah, iga kell.
Lee

 
At 10:02 AM, Anonymous Anonüümne said...

Umbes nii jah :))

 

Postita kommentaar

<< Home