Lee arvutikodu

Segasumma. Koos armsate inimeste ja loomadega

esmaspäev, mai 08, 2006

Loom, taimed, inimene

Paar viimast päeva on üha toonud ja toonud.
TRIIBIK hakkab vist kohanema. On teine juba iseseisvalt õues käinud ja tagasi tulnud. Usse tal ilmselt ei ole, ta ei näe haige kassi moodi välja. Karv läigib ja silmavaade on selge:).
Pesta ma teda ka ei raatsinud - see ei ole kassile (ega pesijale) eriti mõnus. Silitasin suurema tolmu niiske käega maha, sain käpad ja maniski valgeks ja otsustasin, et puhas küll.
MARJAAED võtab ka ilmet. Lasteaiale ÜKT-d tehes saime ülejäänud põõsad omale. Aed näeb varsti välja juba samasugune nagu lapsepõlvekodus. No... kümne aasta pärast. Aga viimased kolm on olukorda juba tublisti parandanud.
B. (piirduks initsiaaliga) on naabrinaise... no ütleme, et kosilane. Mees nagu Solženitsõni raamat - hulk Venemaa vangilaagreid läbi istutud, mõnest põgenetud jne. Juttu jagub kauemaks.
Ometi on mul jutukaaslane, kellele meeldivad Venemaa ja Kesk-Aasia, kes viitsib aiandusest ja söögitegemisest rääkida... Ja kes püüab Lessale ja Triibikule kala!!!! )

Vot sellised päevad - üks hea uudis teise otsa.

Unenägudes kummitab Ristikuningas. Ja telefon on tal ka väljas - nii ma ei saagi talt küsida, et kas midagi on valesti. Tavaliselt käib ta mu unedes siis, kui ta on segaduses. Eks ma ootan...

5 Comments:

At 3:24 PM, Blogger Anu said...

kassidele soovitatakse profülaktika mõttes ussirohutabletti anda, eriti kui väiksed lapsed peres. ja marutaudi vastu ma soovitaksin kiiremas korras vaktsineerida. kassid on lahedad ja oskavad ise hakkama saada, väga intelligentsed loomad. emased püüavad väga hästi hiiri. maapiirkondades kipuvad kassid aga kahjuks pahatihti rebastele maiusroaks saama...

 
At 4:43 PM, Blogger Lee arvutikodu said...

Mul pole keegi vaktsineeritud. Ja ussiprofülaktika käib toore sibula ja küüslauguga. Inimloomad saavad salati või tzadzikikastmega, muud loomad toore hakklihaga. Ussitanud keegi senimaani ei ole. /sülitab kolm korda üle vasaku õla/

 
At 6:19 PM, Blogger Anu said...

olgu selle ussindusega nüüd, kuidas on:), aga marutaud on inimestele nakkav surmaga lõppev ravimatu haigus, ja loomade vaktsineerimine selle vastu on ... ma ei tea just, kas kohustuslik, aga väga soovitatav.

 
At 2:00 AM, Blogger Eppppp said...

Kirjuta mõnikord sellest, kuidas te poisi vaktsineerimise (st siis vist mittevaktsineerimise?) olete lahendanud ja mis arstid on arvanud.
Luban, et kirjutan siis vastu meie blogis meie üleelamistest ;)

 
At 8:47 PM, Blogger Lee arvutikodu said...

Epule - kirjutasin valmis, aga enne üles ei riputa, kui Kats on näinud ja loa andnud.

 

Postita kommentaar

<< Home